29 Kasım 2021 Pazartesi

Ketojenik Beslenme Bilgi Yazılarımın Linkleri

Tekrar başa alıyorum bu yazıyı. Sabitleme imkanı olsa, hep üstte kalsa... Belki de vardır, bilmem! O kadar ara verdim ki blog yazmaya :/ Bir inceleyeyim yeni özellikleri en iyisi :)

...
...
...

Ekim'19

Dönüp dolaşıp tekrar "Ketojenik Beslenme" dediysem ve bu beslenme yolculuğumda kendime bu blogu  tekrar yol arkadaşı aldıysam, yani eve döndüysem; o zaman biraz düzen zamanı.

Bu blogda "Ketojenik Beslenme" ile ilgili araştırılmış, deneyimlenmiş de yazılmış çokça yayın var. Sağ taraftaki "Ketojenik Beslenme Yazılarım" başlığı altında hepsine ulaşmak mümkün. Ama ben istedim ki; özellikle başlangıç seviyesinde olanları aydınlatacak şöyle derli toplu bir yayın olsun... Ve blogdaki tüm "ön bilgi" içeriğindeki yazıları burada bir araya getirmeye karar verdim, "Ketojenik Beslenme Bilgi Rehberi" yaptım. Bundan sonra yazacağım "bilgi" bâbındaki tüm yazıların linklerini de buraya ekleyeceğim.

Faydası olsun 💜


1 Aralık 2014 Ketojenik Beslenme Denince...

2 Aralık 2014 "nerden başlasam nasıl anlatsam..."

4 Aralık 2014 Ketojenik Diyet-1 

5 Aralık 2014 Ketojenik Diyet-2 

6 Aralık 2014 Ketojenik Diyet: Başlarken... 

22 Aralık 2014 Ketostix ile ilk deneyim...


Hiç yorum yok: