16 Mart 2012 Cuma

öylesine...

Cuma...

Hafta bitti! Hafta sonu demek benim için full koşturma demek... Pazartesi savaştan çıkmış gibi işe gelmek demek... Ama aynı zamanda canlarımla hep beraber, tam aile olacağız da demek... Bu sebeple, haftaya haşat da başlasam ne gam! Her şey, herkes iyi ve mutlu olsun; onlar mutluysa, ben zaten mutluyum :)

Bu hafta detoksum devam ediyor. Pazartesi tartılacağım. Sonuçları ve ne yaptığımı o zaman yazacağım inşallah...

Herkese sevdikleriyle çok mutlu ve huzurlu bir hafta sonu dilerim...

2 yorum:

InceBelliFevkalade dedi ki...

Herseye ragmen cuma gunleri bu hayatin en guzel gunu:)
Detoks uygulamani yazarsan cok sevinirim. Bakalim kac kilo oldun, merakla bekliyorum:)
Iyi haftasonlari...

Terazi dedi ki...

Merhaba İnceBelli. Haklısın, her şeye rağmen CUMA bence de çok güzel bir gün :)

Bu siteyi ve Ezgi'yi senin sayende buldum. İlk listeyi yaptım geçen hafta. Sonuç umduğumdan çok çok iyi; yaklaşık 4 kilo vermişim! Biraz ürküttü beni aslında bu kadar fazla çıkması ama sanırım başlangıçta aldığım tartıda bolcana ödem vardı çünkü regl dönemimin de başındaydım... Detayları yazacağım...

Sevgilerimle