2 Ekim 2019 Çarşamba

Hazır mısın; başlıyoruz :))


FaceBook Ketojenik Diyet Dayanışması Grubu

İşte bu grup benim tekrar yıllar sonra ketojenik beslenmenin cazibesine kapılmama sebeptir 💗 
Adını "ketojenik diyet dayanışması" diye koymuşlar ama bakmayın siz; grupta herkes bunun "diyet değil, beslenme tarzı" olduğu konusunda hemfikir.

Benim Ketojenik Beslenme ile tanışmam 2012 yılına dayanıyor aslında. O zaman elime bir liste vermişti sevgili doktorum ve "ketosize girmek, keton oluşumu, ketojenik" gibi kavramlar ile ilk onun vasıtasıyla tanışmış ama çok da sorgulamamıştım🙏 Sonraki yolumuzun kesişmesi 2014'te IG'da tanıdığım Pınar (@pinoeatshealthy) sayesinde oldu ve bütün ketojenik beslenme temelimi onun paylaşımları sayesinde öğrendim🙏 Bu iki kıymetli insandan öğrendiklerimle zaman zaman hayatıma dahil ettim bu "diyeti"çünkü benim için öyleydi; tıpkı diğerleri gibi, sadece kilo verene kadar uygulanacak... Hep de çok sevdim ve fakat; ben işte! Gir çık, yap bırak; istikrarlı olmadı :(

Ve uzun bir aradan sonra, 2019 Temmuz'unda, bir kez daha "ketojenik" kelimesi çıktı karşıma. Bu sefer çok daha fazla bilgiye ulaşabildiğim, çok daha fazla insanın motivasyon desteğinin olduğu FB'taki Ketojenik Diyet Dayanışması Grubu vesile oldu. Gruptaki okumalarım, videolar, paylaşımlar sayesinde; tekrar ketojenik beslenmeye dönmeliyim diye düşündüm.

Ve 21/90 programım bitince; hadi dedim, hazır mısın; başlıyoruz :)))

Hiç yorum yok: