18 Temmuz 2019 Perşembe

21/90... 18. Gün... Aktif yaşam koçu demek; ...

Bence bu video, Herbalife kullanmayı düşünenlerin ilk izlemesi gereken video olmalı!

  

Çünkü; Herbalife ürünleri ne kadar başarılı olursa olsun, eğer doğru bir planla kullanılmazsa beklenilen neticenin alınmaması veya alınan neticenin sürdürülememesi kuvvetle muhtemel olmakta!

"Koç mu, ne gerek var; araştırırım ne alacağımı, alırım internetten, izlerim videoları ve kullanırım işte!" düşüncesinde kendime ürün sepeti yapmış, içine Thermo tablet dkoymuş ve satın almak üzereyken izledim mesela Ayla Hanım'ın aşağıdaki videosunu ve benim Google rehberliği ile ısmarlayacağım ürünlerin bana yarar yerine zarar verebileceğini gördüm çok net! Ineternette yağ yakıcı olarak pazarlanan Thermo için Ayla Hanım diyordu ki; "Aktif, hareketli yaşamın yoksa, Thermo kullanma!" 

Profesyonelliği, bu yolu daha evvel yürümüş olmasının yanında, belki bu dürüstlüğü de beni ona götüren yolun taşlarından biri oldu 🙏


 

Hiç yorum yok: