4 Nisan 2012 Çarşamba

Adsız'dan gelen yorum üzerine...

Hani şu son zamanlarda "ADI SANI OLMAYANLARIN" bıraktıkları yorumlar var ya... Hah! İşte onlardan bana da geldi bir tane daha..

Çok değerli fikirlerinin, yorum penceresinde saklı kalmasına gönlüm razı olmadı; ana sayfaya taşıyayım dedim....

Diyor ki "ADSIZ" şahsiyet:


"Moderatör dediğiniz nedir?
Paralı internet üzerinden zayıflama saçmalığımıyoksa.Lütfen doğru düzgün kahvaltınızı yapın sebzenizi,meyvenizi yiyin dengeli beslenin ne gerek var böyle onu kıs bunu ye gibi şeylere.Siz dengeli beslenseniz zaten kilo vereceksiniz macera aramayın ve paranızıda bu tür üç kağıtçılara kaptırmayın.Şekeri kes,yağı kes zaten zayıflarsınız çok yazık üzgünüm başladığınız noktada olacaksınız yine :((((( "


Burada yazılanların hepsi "tu kaka" değil tabi ki... Mesela;

  •  "Siz dengeli beslenseniz zaten kilo vereceksiniz" çok doğru bir tespit.
Ama kim için? Normal insanlar için. Ben normal olsam, dediği gibi, dengeli beslenir ve şimdi de bu kadar kiloyla cebelleşmezdim. Diğer taraftan "dengeli beslenerek devam edeyim, azar azar vereyim" uygulaması da bana göre değil. Hani Aysel'in dediği gibi "bebek adımları ile, yavaş yavaş kilo vermek"... Hoş, aynı ADSIZ mıdır bilmem, Aysel'in bu tanımına ve yöntemine de "nazik" üslubuyla"  giydirmişti!!!

Kısacası ben bana uyanı bilirim, onu yaparım. Bana uyan, bir başkasına iyi gelmez! Kimi sadece 2 ana öğün yer, kimi 3 öğünde bulmuştur çareyi... Bazıları ise 3 ana + 3 hatta 4 ara öğün yaparak bir zayıflar ki, şaşır da kal! Hepsi kişiye özgü metabolizma hızı ve vücut yapısıyla ilgilidir.

Yıllarca kahvaltı etmeden evden çıkmadım, evimden kimsenin çıkmasına da izin vermedim. Kahvaltıyı atlayanlara parmağımı sallayıp, "hıııııı, çok yanlış yapıyorsun şekerim" dedim. Sonra 90 Günlük Diyet Programında, güne kahvaltı yerine taze sıkılmış meyve veya sebze suyu ile başladım. Başta alışkanlıklar yüzünden zorlandım ama sonra öyle rahat ettim ki... Şimdi de sütlü bir karışımla başlıyorum güne ve öğlene kadar çok dinç hissediyorum kendimi... Bir süre sonra normal kahvaltı eklenecek programıma ama ben arada yine sütlü karışım veya taze meyve/sebze suyu ile kahvaltı yapma hakkımı da kullanacağım. Çünkü bunun bana iyi geldiğini keşfettim :)

Ve gelelim en güldüğüm yere...

  • "Moderatör dediğiniz nedir?"

ADSIZ arkadaş! O kadar karışık mı yazmışım ya! Sana özel tekrar açıklayayım da kimsenin günahını alma! Bir üst satırı okursan; "Çocukların bilgisayar oyunları* gibi" benzetmesi, sayfanın sonunda açıklanmaya çalışılmış. Bu yapılırken de, bilgisayar oyunlarındaki "moderatör (admin)/ level / banlanmak" kelimeleri kullanılmış... Yani ne kimsenin para istediği var, ne de para kaptırdığı! Sakin ol! Kapiş?


  • "çok yazık üzgünüm başladığınız noktada olacaksınız yine :( "

Eleştirinde/önyargında ise haklısın, etrafımdan da benzer şeyler duyduğum için seni suçlamıyorum. Dünkü yazımı da bunun için yazmıştım zaten. Çoğunluğun böyle düşünmesinin müsebbibi benim! Fakat şimdiye kadar yaptığım hatalar, bundan sonra neleri "yapmayacağımın" göstergesidir...

Şunun altını tekrar ve kalın çizgilerle çiziyorum bir kez daha: Yalnız değilim! Bana inanan, yüreklendiren, hiç karşılıksız destek veren Sevgili Doktorumla "bu sefer" sonuna kadar gideceğim. Bu böyle biline!

* * *

not: Unutmadan, her sabah aç karnına aldığım mide asidi düzenleyici ilaçlarımı ve gün içinde tekrar ve tekrar almak zorunda kaldığım asit/yanma giderici şurup ve tabletleri bu programa başladığımdan beri almıyorum. Şişkinlik ve gaz da kalmadı, bunlarla ilgili ilaçları da kestim...

2 yorum:

InceBelliFevkalade dedi ki...

orhan baba ne demis:
"birakin da yasayalim,
hasretiz yasamaya biz"

bizi derdimizle basbasa birakin:(

esra dedi ki...

boşver arkadaşım sen bunları, iyi hissediyosan devam et. kişi kendinin doktorudur zaten, rahatsan bi sıkıntın yoksa neden devam etmeyesin neden sağlıklı olmayasın ki.
ayrıca başladığın noktaya döneceğini nerden bildi bu arkadaş müneccim miymiş kendisi çok merak ettim şimdi.
sen devam et canım, bunlar şevkini kırmasın, aksine senin azmini arttırsın inşallah