12 Eylül 2019 Perşembe

Neredesin sen?

24 Temmuz'da kalmışım 😳😞

2 ay olmamış ama eh; yaklaşmış...

Tabi böyle aralıklı yazınca bunun adı günlük olmuyor; biliyorum 😶😇

Neyse ki bu ara vermemin sebebi; sistemden kopuşum ve gidişim değil ki genelde öyle olur; bu sefer iş, güç, seyahatler, taşınmalar, vs derken gerçekten buralarda olamadığım içindi. Şükür ki hâlâ içerdeyim, sistemdeyim 🙏

Peki ne olup bitti bu süreçte kısmını kısacık özetlersem; (kısacık dedim ama tabi yine kısa yazamadım 😂)

✓ 1-21 Temmuz arası ilk 21 günlük programı tamamladım.
✓ Program bitimi tahlil yaptırdım; d-vit ve her zamanki gibi kanım ve demir (serum) düşük çıktı.
✓ 22 Temmuz-11 Ağustos arası yurtdışındaydım ve kontrollü serbestlik yaptım; ürünleri kullandım, öğünlere de elimden geldiğince uydum ve 1 kilo daha vermiş olarak döndüm ki bu tartıda adetim gecikmişti bi 10 gün kadar.
✓ 12 Ağustos- 1 Eylül arası ikinci 21 güne başladım; koçumun verdiği program ile.
✓ Arada 23 Ağustos'ta tekrar tahlil yaptırdım. Düşük olan değerlerim daha da düşmüş ve bununla ilgili biraz canım sıkıldı ve 24 Ağustos'tan itibaren koçumun da onayıyla programımı demire ve emilimine takviye olacak şekilde tekrar planladık.
✓ 2 Eylül yani ikinci 21 gün bitiminde tekrar tartıldım fakat bu sefer bir spor salonuna gidip profesyonel ölçüm yaptırdım çünkü evdeki tartılarla yaşadığım imtihanım anlatılmaz, yaşanır cinstendi bu yaz 😥 Belki bir ara yazarım bununla ilgili 😃
✓ Ve 2 ayın sonunda toplam 6 kilo verdiğimi; üstelik ağır demir eksikliği ve -muhtemelen menapozun kapıda olması sebebiyle- tam 2 aylık adet gecikmesine rağmen...
✓ Burayı tekrar yazayım; 98'lere düştüm yıllar yıllar sonra nihayet, şükür 💙😍
✓ 2-8 Eylül yine kendime denetimli serbestlik verdim.
✓ Ve 9 Eylül'den itibaren üçüncü 21 günlük programa başladım. Kısmetse 29 Eylül Pazar bitecek.
✓ Programım yine demir ve kanımı yükseltmeye yönelik olarak özel planlandı ve 23'ü gibi yine tahlil vereceğim bakalım ne olmuş değerlerim... Bu arada menapoz ile ilgili de tetkikler için randevu aldım, oraya da tahlil vereceğim.

İşte şimdilik bu yolculuktan haberlerim böyle...

Bir süre daha düzenli yazamamam mümkün; ama 23'ündeki tahlil sonuçlarımla burada olup gelişmeleri ve o gelişmelere göre seyrimi nasıl planladığımızı paylaşmak isterim inşallah.

Yolculuğu "daha iyi bir ben"e olan herkesin yolu açık olsun 💗💛💙💚💜

Hiç yorum yok: