21 Temmuz 2019 Pazar

21/90... 21. Gün... 3. hafta bitiyor...

Benim için bugün günlerden 💚 Bayıldığım, uğruna diyetler bozduğum kısır hakkım vardı ama yapmadım çünkü midem yeşillensin, rahatlasın istedim koçumun bilgi ve onayıyla tabi.



💚Tabaklardan biri ev yoğurduna rendelenmiş 1 salatalık, bol taze nane, 2 ceviz ve zeytinyağı.
💚Diğeri hiç bıkmadığım kabak rende; tavada kendi suyuyla 1 dakika sotelenmiş, tabağa alınınca dereotu, sarımsak, zeytinyağı.
💚Ve son zeytinyağlı ve elma sirkeli kıvırcık salata içinde 1 lop yumurta...

***

❗Bugün 21/90'ın ilk bölümü bitecek ve yarın sabah tartılacağım 🙏

✔Sonrasındaki 3 gün programın temelleri sabit kalmak üzere öğle yemeklerinde canının istediğini -ki yine tatlılar, basit karbonhidratlar yok veya sadece tadımlık- yiyebiliyorsun. Ve daha sonra diğer 21 gün başlıyor amaaaa...

Ama ben yarın itibariyle başlayacağım "denetimli serbestlik" halini tam 3 hafta sürdürmek durumundayım çünkü seyahate çıkıyorum, çocuklarımın yanına gidiyorum.

Hiç yorum yok: