29 Kasım 2015 Pazar

8. hafta biterken...

Son yazıyı yazdığımdan bu yana 1 hafta geçmiş !

Gerçekten bu ay nasıl geçti, hiç anlamadım:

  • İlk ayın tartı gününden hemen sonra 6 Kasım'da Almanya'ya gittim ve 1 hafta öyle gitti. Döndüm -700 gr. gördüm tartıda, mutlu oldum :) 
  • Sonraki haftanın ilk günü iyiydi ama takip eden günlerde önce regl dönemi, sonrasında grip ile hem beslenme, hem spor sekteye uğradı. 
  • 3. hafta da çok koşturmalı ve rüzgâr gibi geçti. Hafta başı Bulgaristan'daydım eşimle... Cuma-Cumartesi günleri Öğretmenler Günü yemeği telaşesi ile geçti. Dolayısıyla gezi ve sonrasındaki koşturmanın getirdiği düzensizlik ile geçen bir hafta...

Kısacası beslenme ve spor son 3 haftadır "eh işte!" kıvamında diyebilirim !

Tartı gününe 1 hafta kaldı.

İlk ayın başarısını yakalamak zor görünse de, durmak yok, yola devam :)))



Fotoğraf geçen BG gezisinden...
Kahvenin yanındaki minik rulo, fal !
BG'de bazı cafelerde, kahvenin yanında böyle fal geliyor :)
Benimkinde ne yazıyor, bilmiyorum! Çantaya attım, okutacaktım, unuttum :))





2 yorum:

SKINNY dedi ki...

İstikrarla devam etmene sevindim. Hem gezip hem de kilo vermek iyi olmuş Almanya da...önemli olan verdiğin kilodan çok istikrarla doğru yolda yürümek..kolay gelsin. İnşallah istediğin bir rakamı görürsün tartıda

Terazi dedi ki...

Nasılsın Skinny?