7 Aralık 2013 Cumartesi

Hedef 2014: 97. Gün

Günaydın :)

Umut Hoca'nın sitesine daldım kaç gündür. Sanırım yavaş yavaş hareketlenme vakti geldi (hatta geçiyor mu diyorsunuz, haklısınız ;)))

Diyetisyen değil ama bir spor koçum olsun isterdim.

Neden birbirimizin koçluğunu yapmıyoruz?

Bir zincir kurup (saadet zinciri :))))), birbirimize rapor verebiliriz. Önce kerkes kendi spor programıını ilan edecek. Sonra da herkes, sorumlu olduğu kimseye günlük rapor verecek.

Zor mu?

Tamam o zaman, ben de kendime sanal bir koç bulacağım.

Bugün araştırmamı yapıp, kendime bir program çıkaracağım. Yarından itibaren de, uygulamamı günlük olarak sanal koçuma bildireceğim. O da bana tepki verecek:








Sayfamda spor ile ilgili, hep bu smileyi görmeniz için çalışacağıma söz veriyorum; 30 Aralık'a kadar ;)))



Hiç yorum yok: