13 Aralık 2013 Cuma

Hedef 2014: 103. Gün

Günaydın :)

Saat 03:13

Daha yatmadım. Akşam bir oturdum bilgisayarın başına, bu saat oldu kalkamadım.

Derdin ne? diyeceksiniz...

2 Eylül'den bu yana tüm yazıları ve yorumları gözden geçirdim. Özellikle Şule'nin yorumlarını bir wordpad'de topladım; düzenleyip yayınlayacağım, söz vermiştim ya... Diğer arkadaşların da birkaç önerisi olmuş. Onları da ekleyip, sene sonunda, bu programın finalinde paylaşmak isterim.

Hem yazıları, hem yorumları tek tek okudum bu akşam. 2 Eylül, hatta Ağustos sonunda başlayan yolculuğumuzdaki beni de; dışarıdan bir film izler gibi izledim bu sayede...

Bir türlü başlayamamalarımı, başladığımdaki full motivasyon hallerimi, hedefe varınca verdiğim "masum" araların nasıl uzadıkça uzadığını ve tekrar odaklanmak için nasıl zorlandığımı... Sonra aynı döngünün tekrar ve tekrar yinelenmesini...

Bu 100 gün, aslında benim 20 küsur senedeki mücadelemin de bir özeti olmuş!

Neyse ki şimdi yine hedefe kilitlendim ve Allah bir mâni vermezse, 31 Aralık'a kadar böyle gidecek.

Peki ya sonra, dedim bu akşam; sonra ne olacak?

31 Aralık'da istediğimi aldım ve bir molayı hak ettim diyeceğim muhakkak. 1 Ocak, 2 Ocak, 3 Ocak; peki yeniden yola çıkmam yine haftaları mı alacak? O motivasyonu tekrar bulana kadar, şu anda normo-proteinde verdiğim mücadeleyi yine çöp mü yapacağım?

Bu sefer çok yorgun hissediyorum. Bu kısır döngüden çok sıkıldığımı ve bu kadar yeter diye içten içe kendime çok kızdığımı, itiraf ediyorum.

Kendimi de kandırmıyorum.

Hiçbir zaman; "verdim ve bir daha almam" demiyorum.

Lâkin bu sefer, normal insanlar gibi; sadece +/- 2-3 kiloluk iniş çıkışları dert etmeyi ve bunların üstesinden gelmek için mücadele etmeyi istiyorum.

Hem de çok istiyorum.


ekleme >> NP 5. gün / 21

sabah: 1 bardak yağsız süt ve herbalife
öğle: tavuklu karnıbahar
akşam: 1 bardak yağsı süt ve herbalife

su: min. 2.5 lt. + şekersiz yeşil çay ve kahve 
hareket: ...

10 yorum:

SKINNY dedi ki...

Bende seninle aynı fikirdeyim. Değil diyet yapmayı, diyet düşünmelerden bile sıkıldım ve yoruldum.

Terazi dedi ki...

Ben bu sefer birazcık, azıcık da utanıyorum; etrafımdan ve kendimden... Onun için, belki diyorum; bu kez yola girdikten sonra her şey, öyle deli kopmalar olmadan devam edebilirim...

Hadi Skinny'cim; bıkmak, bırakmak, geri dönmek yok! Bu yol tek gidişli bir yol. Sonuna kadar gidecek ve bir daha da bu yollara geri dönmeyeceğiz ;)

İnşallah.

Adsız dedi ki...

Sevgili ipek, bundan sonra hergün sana ne yediğimi yazmaya karar verdim .( diyeceksin ki senin yediklerinden bana ne .))) ne desen haklısın. ama kendimi disipline etmek için en uygun liman seni gördüm diyelim:)))) otokontrol sağlamak için başka yol yok gibi görünüyor çünkü. çıktık bu yola ocak demeden ,vaktimiz doldu demeden devam etmeliyiz.ta ki ulaşacağımız hedefe kadar. bizi alıkoyan 3 gün ,1 ay, 3ay diyet yapıp 5-10 kilo verebildiğimizi görüp ,istersem yaparım psikolojisi. inşallah bu sefer hepimiz başaracağız.
bugün ben kahvaltıda 2 dilim kepek ekmek , biraz peynir ,bir tatlı kaşığı bal ve 6 zeytin yedim.saat 14.30 da 1 kivi ,çeyrek ayva ve yarım mandalin yedim.saat 17 de ise 2 kepçe yoğurt çorbası ,2 servis kaşığı kıymalı brüksel lahanası ve 1 parça şinitzel yedim.toplamda 4 bardak su içtim. 2 bardak daha içeceğim.spor yaparmıyım ,işte belimi büken tek şey . önce kızı uyutayım bakalım:)
hergün yaz lütfen ve asla pes etme.:)))bu arada bengizli takipçi sinem

SKINNY dedi ki...

Aslinda zayiflamaktan vazgecmedim, sadece diyeti biraktim. Son 2 gundur az yiyorum, tartilmiyorum, kendimi su icicem, spor yapicam diye zorlamiyorum. 3 ogun saglikli yiyorum, boyle kac gunde gider bilemem ama oyle boyle gidecek bu kilolar..

Terazi dedi ki...

Skinny, aslında olması gereken de o değil mi?

Belirli bir kiloya inince, ben de aynısını yapacağım. Sporu her halükârda eksik etmiyoruz. Çünkü spor zayıflamak değil, sağlıklı yaşlanmak için gerekli ;)

Terazi dedi ki...

Sinem merhaba :)

Lütfen yaz; bana ne demez bilakis memnun olurum. Ben de kendime sanal bir spor koçu bulup, yaptığım sporu her gün ona rapor etmeye karar vermiştim ama henüz başlayamadım maalesef.

Ben uzman değilim; uyguladığın program için bir şey söylemek haddim değil fakat bu yediklerin az değil mi? Kahvaltı, bir ara öğün, bir ana öğün sadece...
Lakin kilon çok değil ve vermek istediğin kilo miktarı azsa, yetiyordur bu miktar belki de...

Sevgilerimle ;)

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
Terazim bugün kendim için bişey yapmam lazımdı. Bende uzun zamandır almayı isteyip bi türlü iş edinmediğim ADIM ÖLÇER'imi aldım. Şimdi kendimi biraz daha iyi hissediyorum. Spor için bende motivasyon istiyorum. Birbirimize adım sayılarımızı bildirelim mi?
Hala vicdanım ve beynim şaşkın... Ama ÇABALIYORUM işte kendimce...

Adsız dedi ki...

+ 3 bisvküvide eklendi :)saat 11.30 da kahvaltıyı yapınca tüm gün aksıyor:).yarın tartılıp kaç kilo olduğumu da yazayım en son 67 kiloydum.idealim 52 yani 15 kg gitmesi lazım.
İstersen sen de benim mailime yazabilirsin yaptığın sporu:))

Terazi dedi ki...

Sinem, bak sen bulmuşsun hatayı :)

Erken kahvaltı candır (yeni moda tabirle ;))

Terazi dedi ki...

Hülya'cım, çok sevindim canım. Adım Sayar'ın hayırlı olsun, bol 10.000 adımlı günler bizi beklesin inşallah :))

Kendime hediye almak benim de çok sevdiğim bir yöntem. "Şimdi sırası mı canım" deyip ötelediğim şeyleri bir an geliyor ve kendi kendime hediye olarak alıveriyorum ve sanki birinden gelmiş gibi de mutlu oluyorum sonra :))

Benim Adım Sayarlar şu anda kayıp! İlkini kaybettim sandım, eşim yenisini aldı. Sonra onu buldum, yeniyi kaybettim. Şu anda hiçbiri ortada yok :( Bazen pantalonumun veya eteğimin kemerinde brit olmuyor mesela, kemerin iç tarafına tutturuyorum. Farketmeden kayıp düştü mü, yoksa çantalardan birinde mi kaldı bilmiyorum. Ama bulacağım en kısa zamanda ve hemen adım bildirimine başlayacağız, OK :))

Bu arada; hayırdır? Vicdan ve beynin şaşkınlığı nedir? Ne kaçırdım ben?

Bir de Ömür'ün son yazısına bıraktığın yorumla ilgili, ben de sana yorum bıraktım. Bir ara okuyup bana döner misin?

Sevgilerimle, iyi geceler :)

Bu arada, 100. gün 2 saat pedal çevirdim ve başlangıç yaptım ama dün akşam Şule'nin yorumlarını derlerken vakit geçti, spor olmadı. Bugün de onları yayınlamam gerekiyordu, yine spor yapmadım!!!! Tüh! Aklıma bile gelmiyor yahu! Bu işi alışkanlığa dönüştürmek epey zaman alacak :(

Yarın ve pazar muhakkak telafi etmem lazım bu haftayı...

:(((((