26 Mayıs 2013 Pazar

Dukan Deneyimim: 6. Gün

Atak - 6. Gün


Atakta son günüm.

Bu sabah çocukların dersane, kurs, spor, vb. programları olmayınca, geç kalktık, kahvaltı 11'i buldu... Öğleden sonra 14-18 arası, oğlumun okulunun sene sonu gösterisine gideceğimizden, çıkmadan bir şeyler yerim diye düşünmüştüm ama ne mümkün! Ancak dönünce, o da ara uzamasın diye yedim bir şeyler ve öğle yemeği akşamla birleşmiş oldu.

Kahvaltıyı sabah erken yapsam da, protein ağırlıklı beslendiğim için, hiç acıkmıyorum. 2 ana öğün bile yeterli olacak ama yine de öğün atlamamak için bir şeyler yemeye çalışıyorum. Bir de bu sistemde ne kadar protein, o kadar kilo kaybı olduğunu hatırlattı Simla...



Saat (saat 10.30)
1 fincan form-çay - 2 poşet (maydanoz limonlu)*

Sabah (saat 11)

2 yumurta ve beyaz peynirle omlet
sucuk ızgara (izin var mıydı bilmem, et ürünü diye yedim!)
1,5 yk yulaf kepeği muadili ekmek
süt reçeli
yeşil çay

Ara (saat 13.30)
sade Türk kahvesi

Öğle - Akşam yemeği (saat 18.30)
az balık ızgara ve 2 yk maydanoz

Ara (saat 19.30)
1,5 yk yulaf kepeği
1 yk goji berry
yağsız yoğurt

Ara (saat 20)
1 soda
süt reçeli

Ara:
yeşil çay

Su: 3+ lt

Hareket: normalden az hareketlilikte bir gün...


*  başlangıçtan bu yana, bağırsaklarımın çalışması aslında fena değildi, hafif bir kabızlık başlangıcı hissettiğim için 2 poşetten doğadan form çay hazırladım ve sabah aç karnıma içtim, 2 saatte de etkisini gördüm ama bu çayın içimindeki  zamanlamamın yanlış olduğunu, gün içinde yaşadığım sıkıntılar sebebiyle sonradan anladım! Bu tarz çaylar gece yatarken içilmeli, hatta evde olunacak bir günde... Ayrıca akşam bağırsak hareketliliği düzene girdikten sonra başlayıp, ertesi gün de devam eden karnımdaki müthiş gaz sirkülasyonu ve guruldamaların müsebbibi de sanırım bu form çay ve bir daha içer miyim, içersem de 2 poşet birden içer miyim, bilmiyorum!



Hiç yorum yok: