7 Haziran 2012 Perşembe

Değişim Günlüğüm / 74. Gün

Cumartesi ve pazar öyle çok yorulduktan ve belim de sinyal vermeye başladıktan sonra, sporu yine astım!

Bugün iş çıkışı yaparım dedim ama yine yok!

Gece tam yatacakken, saat 00:30'da baktım spor ayakkabılarımı ayağıma geçirmiş, bantta yürüyorum: tam 90 dakika orta tempoda, kulaklığımda youtube'dan indirdiğim bir sohbet, sohbetin konusu: "nefis terbiyesi"

Herkesin savaşı başka çünkü nefsi başka...

Son 2,5 aydır terbiyeye çekmeye çalıştığım nefsim! Senin tekrar ruhumu ele geçirmene -Allah'ın izniyle- müsaade etmeyeceğim! Biliyorum sen hiç ölmeyeceksin, sadece uslu uslu kenarda bekleyeceksin. Ufacık bir zaafımda da meydana çıkacaksın tekrar... Bunun farkında olmak ve meydanı sana bırakmamak için kalbim hep uyanık olmak zorunda!


Hiç yorum yok: