21 Aralık 2011 Çarşamba

90 Gün Diyeti: Analiz 1

Tartılma işini ne zaman yapsam diye düşünürken, her 2 periotta birtartılmaya karar verdim. Su gününden sonra, yani ayda bir tartılmaktı ilkdüşüncem ama aralıkların açık olduğu zamanlarda ipin ucunu kaçırabiliyorum. Busebeple,  sabah heyecanla tartının üzerine çıktım.

Büyük hevesle aldığım ama yeme-içme düzenimdeki istikrarsızlık sonucu pek derandımanlı kullanamadığım "yağ-su-kas ölçer" tartım (ki bu tartılarıngüvenilirliğini kafamda hep sorgulasam da, "bilimsel bir araştırmadakullanılmayacağı için bu kadar titiz olmaya da gerek yok" sonucunavararak içimi rahatlattım) bana güzel haberler verdi bu sabah:


Kilo kaybı güzel, bekliyordum az veya çok. Fakat korktuğum; yağ oranım aynıdururken, su oranımda düşüş olmasıydı. Yani, bu türrejimlerde kaybedilenin "yağ değil, su ve kas" olduğu söyleminingerçek çıkmasıydı. Çıkmadı! Kas aynı kalsa bile sevinecektim ki onda bile minimini bir artış var;  bu iki periotta da "durağan yaşamtarzımda" hiç değişiklik yapmamış olmama rağmen...

Uyguladığım programa gelirsem; ilk periot tanışma ve alışmaydı. Kaynaklardanderlediğim bilgileri motamot uygulamaya çalıştım, imkanlar elverdiği ölçüde...2. peritto biraz daha mantığım devreye girdi. Mini eklemeler veya çıkarmalaryaptım. (Detaylı listemi yazıyorum, bitince paylaşacağım). Bol su, arada sadekahve, açık siyah çay, yeşil çay içtim. Spor "hiç", ev ve iştekitempo "durağan" moddaydı.

Bu haftadan itibaren mantık ve eski bilgiler biraz daha işin içine girecek.Detayları yazacağım.

Neredeyse 1 sene ara verdikten sonra nihayet kendime gelebildiğimiçin, silkinip tekrar başlama gücünü bana verdiği için; Allah'ıma binlerce kereşükür...


Hiç yorum yok: