7 Aralık 2014 Pazar

KetojenikDiyet-Analiz: 1. Hafta

Aslında 30.11.2014 Pazar başladım bu diyete ama o günü, sabah tartılmadığım için deneme günü olarak sayıyorum ve esas başlangıcımı 01.12.2014 Pazartesi olarak kaydediyorum.

Bu hesaba göre, geçen 1 haftadaki notlarım; aldığım kalori, karbonhidrat, yağ, protein miktarı ve K/AK Oranı... Ayrıca bu değerlerin haftalık ortalamaları:


1.Hafta (1.12.14-7.12.14)


carb:pro:fat >GRAM olarak alınmıştır. (30.11.14 deneme günü, ortalamaya dahil değil). Günlük almam gereken cal; 1200 olmalıyken, haftalık ortalama 1500!

Bununla beraber, 15:70:93 gram karşılığı günlük #keto ratio 1,79 beklenirken, haftalık ortalamam 2,05!

Bu hafta bilerek çok spor yapmadım. Aylardır köşe kırlenti muamelesi yaptığım vücuduma, İlk haftadan çok yüklenmek istemedim. Önümüzdeki hafta başlayacağım yavaş yavaş.

Su, günlük 3 lt... Çok rahat bu miktar oluyor, hatta içsem, daha da içeceğim ama böbreklerimi yorar mıyım diye çekiniyorum. 

İlk haftanın raporu bu! Bakalım yarınki tartı sonucu bütün bu yazdıklarımı ne kadar destekleyecek?!?!


Hiç yorum yok: