14 Nisan 2015 Salı

#degisimgunlugum-16





O bir "Slow Juicer" değil ama yine de harika ❤️

Hurom marka "Slow Juicer"  öneriliyor, bıçağı metal değil ve bu sebzelerin sıkıldıktan sonra da bir süre tazeliğini korumasında önemli bir faktör.


* * *

Bu sabah da güne #yeşil başladım. Mutluyum, kendimi çok zinde hissediyorum.
Hatta şimdi; uzun, upuzun bir zaman sonra sadece yürüyüş için dışarıya çıkıyorum.

Dün çarşıdaydım işlerim sebebiyle ve 7000 adım atmışım. Bugün 10.000 yaparım artık ✌


* * *





Spor zamanı.

Bulunduğum yerde, yürünebilecek harika bir sahilden başka, evimin arkasında da yıllardır böyle bir park var ve ben buraya bugün itibariyle ikinci (!) kez gidip; 1 saat yürüyüş ve ardından aletlerle 25 dakika çalıştım.

Mutluluğun, sabah kahvaltısından başka, sporla da kesin bir ilgisi olmalı :)))))))))










* * *




Spor sonrası protein için badem sütü yapmak istedim. 
Aklıma sonradan geldiği için de ancak sabahtan ıslattım. 
Kabuklarını falan soymadan, ıslattığım suyu döküp, temiz 1'e 3 suyla blendrda bızzzt... 
Süzdüm, içine 1 hurma ve yine bztttt... 

Enfes ! 

Süzdüğüm badem parçalarının yarısı da, kinoalı kısırın içine gitti.


not: internetteki badem sütü tariflerinde, bademlerin geceden ıslatılması, ıslatılan suyun dökülerek temiz suyla blendrda çekilmesi şeklinde bir bilgi vardı. fakat @feraykosekaya (>tık>) tüm enzimler suya geçtiği için, ıslattığı suyla blend ettiğini söyledi... mantıklı.  

* * *




Bugün günlerden "bitkisel protein veya nişastalı sebzeler" günü ve ben tercihimi kinoa olarak yaptım. 

1'e 3 suyla haşladığım kinoa; 1. öğün olarak kısır oldu ve paketlenip işe geldi, 13.30 gibi yendi. 

2. Öğünde ise; kinoa, haşlanmış enginar, bol dereotu, zeytinyağı, limon ve baharatlarla tatlanmış salata vardı. 

17.30 yemek işi bitti.


#bitkiselproteingünü
#nişastagünü
#dönüşümlübeslenmemodeli

Hiç yorum yok: