21 Mart 2015 Cumartesi

Bir "zayıflayamama" hikâyesi-1

Aylar olmuş yine yazmayalı.

Sebep? Neden yazmıyorum? Sordum kendime, hatta zorladım bile.

Sonra kendimi kendime savundum:

Blog yazmak için nedenim olmayınca...

Daha doğrusu bu blog "diyet blogu olduğu için ve ben de diyet ile ilişkimi dondurduğum için, buraya yazacak bir şey de kalmamış olduğundan...

Yazmak, uzun uzun anlatmak istemediğimden...

Blogda yazmak, biraz da yüzleşmek istediğinden ve ben bundan kaçtığımdan...

Yazmak keyif işi ve bende de o keyif olmadığından...

Falan, filan.


Bir de sanırım son "büyük" proje de yatınca, insanda şevk falan kalmıyor; yeniden başlamaya da, bunu dillendirmeye de !

O "büyük proje" sonrasında, nasıl geri aldığımı anlamadığım kilolar için, yine de ufak ufak çabalarım olmadı değil.


  • Mesela yazın kardeşimin düğünü için Dukan yaptım. 2. kez denedim ve bir daha da deneyeceğimi sanmıyorum! 

  • Aralık'da "Ketojenik Diyet" yaptım. Detaylı bilgi sağdaki kolonda var. Sevdim, sonuç aldım ve yine yapacağım ara ara ama oğlum Almanya'dan gelince bıraktım. Bir bıraktım, pir bıraktım. Oğlum gitti ama ben sisteme geri dönemedim. O arada, ortanca oğlumun 18 yaş doğum günü partisi de bahanem oldu, mutfaktan çıkamadım. Yaptım, yedirdim ve tabi ki bol bol da yedim!!! Verdiğimi fazla fazla aldım!

  • 9.2.15'de tekrar ve bu sefer bildiğim, güvendiğim, sonuç aldığım "NormoProtein" ile başladım. 3 hafta süper gitti. 2.3.15'de tartı sonucu süperdi, bu program beni hiç yanıltmadı! Ve fakat sonra 6.3.15'de oğlum geldi yine ve ben yine koptum...

Rakamlar yok burada çünkü önemi de yok. 3 verip 5 aldığım bir döngü bu!

Anlatmak istediğim, diyet tarihime not düşmek istediğim; neler neler yaptım da olmadı!

"Büyük Proje"den başlayarak, bugüne kadar "Sayılarla Değişim Günlüğüm" de diğer yazıda...



Hiç yorum yok: