16 Aralık 2013 Pazartesi

Hedef 2014: 106. Gün

Günaydın :)

Güzel bir hafta olsun; hedefimize odaklandığımız, sağlık ve bereketli bir hafta...

Kurstayım, ilk çay molasında birkaç satır yazayım devamı akşam gelir.

Sabah çıkarken yanımda yine mini bir piknik sepetiyle çıktım :) Öğle yemeğim Tupperware'in yemek termosunda, arada içeceğim filtre kahve ve yeşil çayımı da ayrı ayrı termoslarda aldım yanıma. Sakızlarımı unutmuşum ama tatlı krizlerim yok bu aralar, sorun değil yani...

Adımsayarımı buldum, yanıma da aldım. Eve geçer geçmez spor işini halledeyim diyorum; nasılsa yemeğim var akşama... Diğer işler de beklesin.

Detaylar akşama...

...

edit: 19:30


>> NP 8. gün / 21

sabah: 1 bardak yağsız süt ve herbalife
öğle: kırmızı etli pazı yemeği
akşam: ton balıklı salata

su: min. 2.5 lt. + şekersiz yeşil çay ve kahve
hareket: akşam gelir gelmez Leslie Sansone Videolarını açtım:

Dünkü videoların (ikisinin) 2 mil olanlarını yaptım:


  • 2 mil "Exercises TV"  videosu





  • 2 mil "Walk Away the Pounds-2 Mile Easy Walk (resistant band)" videosu
(son bölümden 4 dakika... youtube'da tamamını bulamadım ama bendeki kayıtlardan daha sonra ekleyeceğim tamamını. )






  • "500 Steps Walk" videosu 
(her yemekten önce uygulayın diye öneriyor Leslie)





Videoları yaparken adımsayarımı takmayı unuttum :( O yüzden bu ölçümü veremeyeceğim ama toplamda 1 saati biraz aşkın sürdü ...

Bir de, videolara başlamadan L-Carnitine aldım ama pişman oldum çünkü içinde şeker var. NP'de ise asla asla şeker almamak gerekiyor. Bu programdan sonra kullanılmak üzere kaldırdım. 

Haftaya güzel başladık, umarım devamı da iyi gelir.

İyi akşamlar :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

SEvgili İpek,
eşim döndü gün gece eve . saat 23.30 da ve acıkmış olarak. hemen dominostan tavuk,peynirli ekmek ve sarımsaklı ekmek söyledi ve benim caaanım rutinim resmen çöpe gitti.suyu 10 bardağa tamamladım ama ne yapalım olan oldu dedim kendi kendime. bugün hiç acıkamadım bile saat 2.30da bir whooper yedim akşam ise hamsi ve salata .az önce kivi , çeyrek portakal, 1 dilim armut ve 1 dilim ayvadan oluşan bir meyve salatası yedim.yarın eşimide diyet moduna sokabilirsem çok mutlu olacağım ama bakalım:( çok yazamıyorum söylenmeye başladı bile öptüm bye...sinem

ömür dedi ki...

başlayınca her şeyi kuralına uygun yapıyorsun ,süpersin böyle devam :)))

SKINNY dedi ki...

diyet kismin jarika, ben hicbir zaman yemegimi yaninda tasimyamadim. O yuzdende hic hedefime ulasamadim. sen sporunuda eklemissin bravoo

Terazi dedi ki...

Hepinizi öpüyorum :))

Teşekkür ediyorum :))

Sinem'i bir an önce provakatif eşi diyete olmasa da sağlıklı beslenmeye alıştırmaya davet ediyorum.

Adsız dedi ki...

Bu kadar kosturmada spor yerine gecer Ipekcigim :)
Sule