22 Mayıs 2013 Çarşamba

Dukan Deneyimim: 2. Gün

Atak - 2. Gün


Okuyorum, okuyorum, okuyorum...

Madem yeniden öğrenciliği seçtim, dersimi iyi çalışmalı ve sınıfımı geçmeliyim.

Öncelikle anlamaya çalışıyorum. Kim neyi nasıl yapmış, ne şekilde maksimum fayda sağlamış, araştırıyorum ve bulduklarımı her zaman yaptığım gibi notlar halinde derliyorum.

Bu sistemde de inanmak ve gereken şekilde davranmak önemli, diğer tüm kilo verme sistemlerinde olduğu gibi... 

Daha evvel doktor tavsiyesiyle uyguladığım normo-protein programı çok daha sıkıydı; hiçbir basit karbonhidrat yok, 1 bardak yağsız süt dışında peynir-yoğurt yok, meyve yok, bitkisel proteinler yok, vs... vs... Sadece et ve sebzeye izin var. Maksimum 3 hafta uyguladığım ve güzel sonuç aldığım bir programdı. 

Bu açıdan bakıldığında, çok zorlanmayacağımı ve hatta eğlenceli mutfak denemelerine izin verdiği için değişik bir deneyim olacağını düşünüyorum Dukan'ın...

Kahvaltı (saat 9)
  • 2 yumurta
  • 2 hindi jambon
  • 1 light karper
  • 1tk diyabetik ahududu reçeli
  • 1,5 adet ekmekçik (yulaf kepeği hakkının yarısı)
  • yeşil çay
Öğle (saat 14)
  • kıymalı 2 yumurta (yumurta fazla olmuş sanırım!)
  • 1 kase light yoğurt
  • 1,5 adet ekmekçik (kalan kepek hakkım)
Akşam üzeri (saat 16)
  • 1 çorba k. goji berry
  • yeşil çay
Akşam (saat 18): karnım tok ama yine de az da olsa bir şeyler yiyeyim dedim...
  • haşlanmış tavuk göğsü
  • 2-3 kaşık light yoğurt-naneli
Gece (saat 22)
  • sütaş light çilekli - şekersiz
  • 1 adet limonlu-zencefilli kurabiye (EXTRA! günlük kepek hakkının 1/5'i ölçüsünde)
  • yeşil çay
Su
  • 4 lt. (içtikçe içesim var...)
Spor
  • ev içindeki rutin hareketler...


not: çok mu yiyiyorum acaba? yarın sabah bir 'ara tartılma' yapsam mı ki?



Hiç yorum yok: