4 Şubat 2013 Pazartesi

2. Dönem: 34. Gün

Bugün 5. haftanın son günü... Öğünlerimi tam yapmak, kaçamak yapmamak, suyumu eksiksiz hatta fazla fazla içmek ve 10.000 adımı gerçekleştirmek hedeflerim...

Sabah saati 07:45'e kurdum. Kahvaltı saatimi atlamamak için... Önce bol su, sonrasında süt ve herbalife ile kahvaltı, yine bol su ve 5'i bir yerde çay içip, karnımdan gulu gulu sesler gelirken yattım tekrardan...

Çocukların kalkması, kahvaltıları, ortalık, vs... derken saat 11.30'u buldu evden çıkmamız... Biraz dolaştık, alışveriş yaptık ve çocukların çok sevdiği cafe'de mola verdik. Tam öğle yemeği saatim, ben de fırsattan istifade yemeğimi yiyeceğim. Kuytu bir masayı seçtik ki, brokoli haşlamamdan çıkması muhtemel kokularla insanları mest etmeyeyim :) 1 tk. zaytinyağlı brokolim ve tavuk haşlamamı yedim ama nasıl yedim, bitirdim, ah bir de bana sorsunlar! Resmen ilaç niyetine yenir ya, işte öyle...

Öğleden sonra halledilmesi gereken işlerin bitirilmesi ve tekrardan alışverişten sonra eve uğradık, aldıklarımızı bıraktık. Akşam yemeğinde pizzacı mı, Happy mi diye karar veremediler önce; sonrasında yarın ben de serbest gün yapacağım diye pizzacıyı yarına ertelediler. İyi oldu, ben de ton balığı yerine sıcak ızgara yiyebileceğim...



Bu akşam; tavuk ızgara miktarı çok oldu, havuç yasak ama az havuçlu lahana salatası gereksiz oldu çünkü ıspanak yemeğim vardı zaten yanımda... Bir de ufaklığın sushi siparişinden  1/2 sushi tıtıkladım :( Bunun yanında tatlı bölümünde ne çikolatalı sufleye, ne İtalyan kekine ne de ballı cevizli balkabağı tatlısına dönüp bakmadım, bir çatal bile almadım :)



Gece 10.000 adımı tamamlamadan yatmadım :)

Neymiş; insan isterse, spor yapamıyorum lafı işte böyle yalan olurmuş!

Yarın büyük gün, tartılacağım...

Hiç yorum yok: