7 Ocak 2013 Pazartesi

2. Dönem: 3-6. Günler

Devamlı evdeydim.

Belim çok zorluyor. Hem korse kullanmaya başladım, hem de ilaçla takviye yapıyorum. Böyle giderse, okulların ara tatil olduğu dönemde fizik tedaviye başlayacağım.

Diyetim ise süper. Evde olunca daha kolay. Bol su içip, tuvalete taşınıyorum!

Bu programla ilgili doktorumun bir tavsiyesi vardı; ağız kokusu olabilir ve bunu önlemek için sakız...

Normalde sakız çiğnemem ama bu normo-protein programında ciddi işe yaradı. Sırf ağız kokusu değil, yemek sonrası  olaşabilecek "bir şeyler daha yesem..." hissini bertaraf etmek için de çok yararlı oldu. Çocuklardan ha bire sakız çeşitleri istiyorum çünkü yemek sonrası meyve aromalı sakız, aralarda naneli sakız, kahve öncesi damla sakızı aromalı sakız... iyi gidiyor :) Ha, bu arada her seferinde koca bir sakızı atmıyorum ağzıma! Küçücük bir ısırık alıyorum sadece ve bu minicik parça işimi görüyor. Tabi evde böyle, işte maalesef uygun bir yöntem değil. Orada da karanfil kullanmak faydalı...

Bir de Ca-Sandoz var, kriz anları için... Günlük 1 adet kullanmam lazım ve ben bunu akşam yemekleri sonrası, herkesin meyve yediği veya çayla bir şeyler götürdüğü zamanlar kullanıyorum.

Şu diyet olayında, yeme krizlerine farklı çözümler geliştirmek mümkün; yeter ki istekli olunsun...
İstek için de odaklanmak, odaklanmak, odaklanmak lazım. Hedefe kilitlenmek ve gözünü yoldan ayırmamak lazım... 

Değişim Günlüğümün başladığı 26 Mart ruhum geri döndü, mutluyum...

Hiç yorum yok: