17 Aralık 2012 Pazartesi

2. Dönem Hazırlık: 15 Gün

Bu sabah normal hayata geri dönmem gerekiyordu ama başaramadım.

Çocukları okullarına uğurladıktan sonra, günlerin yorgunluğuyla tekrar yattım ve çok geç uyandım.
Kahvaltı -yani süt ve herbalife- saat 11.30'u buldu. Kahvaltıdan önce, raydan çıkmış 3 günün tartıya yansımasını göreyim dedim. Acaba görmesem daha mı iyiydi!

Bu nasıl bir şey demeyeceğim çünkü artık çoktaaaan öğrenmiş olmam lazım. Her türlü hızlı kilo verdiren programın arkasından, eğer ipin ucunu benim gibi 3 gün dahi kaçırırsan, tartıda gözlerin faltaşı gibi açılır.

Ne güzel uzatıyorum ve sadede gelip de tartıda kaç gördüğümü söylemiyorum, di mi?
:))
Yoksa söyle-ye-miyorum mu demeli!

Çarşamba sabahı tartıda gördüğüm o 85.6 rakamı bu sabah itibariyle 89 olmuş yine!

Hiç moralim bozulmuş gibi yapmadım, kendimi işe güce verdim; ev dünden kalma ya, iş çok! İşe dalıp ve aslında acıkmayıp, öğle yemeğini yemem gereken saati kaçırdım. Yemek için mola verdiğimde ise, dünden kalan her türlü cıs fakat cazip yiyecekleri reddedemeyecek kadar açtım.

Kısacası bugün de yalan oldu.

Yarın, sanırım ve umarım her şey çok daha güzel olacak...

Hiç yorum yok: