24 Mayıs 2012 Perşembe

Değişim Günlüğüm / 59 ve 60. Günler

Hem salı, hem dün (çarşamba) ve hem de bugün, spor saatleri gece geç saatlere, hatta gece yarısından sonraya sarktı.

Tartılmaya 3 gün kala yakalanan bu hareketlilik, her ne kadar birazcık "korku ve endişe" belirtileri taşısa da, olsun! Tetikleyici ne olursa olsun, sporlu günlere yeniden merhaba demek güzel!

Bu 3 gün boyunca, 60-65 dakikalık yürüyüşte:

Salı: Son 10 dakika içinde 3 kere 2 dak. koşu (aralarda 1 dak. yürüme)

Çarşamba: Son 12 dakika içinde 4 kere 2 dak. koşu (aralarda 1 dak. yürüme)

Perşembe: Son 15 dakika içinde 5 kere 2 dak. koşu (aralarda 1 dak. yürüme)

Yarın büyük gün. Sabah inşallah güzel bir sonuç olur tartıda...


* * *
not: Bugün işten gelince tezgahın üzerinde eltimin gönderdiği "irmik helvası" vurdu beni! Öyle çok severim ki... Elime aldım, 3 kere derin derin kokladım, yerine bıraktım. Yemekten sonraki çay faslında da 3 kere deriin derin koklayarak, tatlı hakkımı kullanmış oldum :((

Hiç yorum yok: