22 Mayıs 2012 Salı

Değişim Günlüğüm / 57. ve 58. Günler

Büyük bir kilitlenmişlikle; pazar günü de, dün de spor YAPMAMAYI başardım.

Böylece 12 gün "hiç spor" ile kendime, programıma, istikrarıma güzel bir kazık atmış oldum !

Hem bölgesel sorunum var diye sızlanıp, hem de "oturmak" hiç hoş değil!

Evet çok yoğundum, sabah erkenden çıkıp, akşam geç geldim. Eve gelince de çalışmaya devam ettim ve geç yattım. Gerçekten vakit fukarasıydım!

Yine de, isteseydim yapardım!

Mesela bu gece...

Herkes yattıktan sonra, gecenin 00.15'inde koşu bandına çıkacağım, 1 saat yürüme ve koşudan sonra 30 dakika kadar da titreşimli kemer ile bölgesel çalışacağım.

Çünkü tartı gününe 3 gün kaldı !

Sonradan ağlamak istemiyorsan; hadi bakalım, dooğru spora!


not: Bu akşam yemekten sonra, çay faslına başlarken ve oğlumla eşime tabak hazırlamak için mutfağa girmişken; büyük boy nutella kavanozunu elime alıp, kapağını açtım. Yarısı yenmiş kavanozu yaklaştırdım burnuma, derrinnce bir kokladım. "Biliyor musun, şimdi elime bir kaşık alır ve bu yarım kavanoz nutellayı afiyetle yiyebilirim ve hiç de fazla gelmez!" dedim Gül'e... Sonra 2 kez daha koklayıp, yerine bıraktım...

23 mayıs tarihli not: bahsedilen saatte, bahsedilen sporlar yapıldı... gece 02.00 itibariyle spor bitti ve yatıldı!

Hiç yorum yok: