5 Nisan 2012 Perşembe

Değişim Günlüğüm / 11. Gün

Evet, tam tahmin ettiğim  gibi...

Sabah kahvaltımı görünce ve daha sonraki öğünlerde de neler yediğimi öğrenince, "bir daha diyette olduğunu söyle de, ona göre geleyim..." dedi arkadaşım...

Yağmurlu havalar ve o havada evde kalıp sıcak çay yudumlamak... Çok severiz ikimiz de...

Bugün için de sağanak yağmur vermişti hava raporu, o yüzden evde kalalım diye plan yapmıştım ben de... Çocuklar da evde, ara tatilleri sebebiyle... Annemin meşhur ıspanklı pidesi ve mısır unlu kekiyle O'na bir hoşgeldin partisi verelim dedik evde... Yağmur yoktu gerçi ama önce kekin ve sonrasında enfes pidenin pişerken çıkardığı kokular mest etti gerçekten de.. Bir ara pide tepsisini fırından çıkartırken "Allah'ım, dayanabilecek miyim?" dedim kendi kendime... Çok şükür, dayandım!

Çay saatinde ben gezindikçe, o da bana habire "sen beni tufaya getirdin" dedi dedi durdu.

Ah, canım! Sen benim neler çektiğimi bir bilsen...

Hiç yorum yok: