17 Aralık 2015 Perşembe

Bu aralar ben...


* Doğal mesajlar ... 
Bulgaristan'da iki sabah üst üste bu mesajları aldım kahvaltıda ve ne hikmetse; 
günlerim de bu mesajlarla örtüşen modda gitti :)



Eskiden, yeniden ve yeniden diyete başladığım her sefer, bir heves ve motivasyonla buraya da yazardım yolculuğumu. Bazen her gün, bazen geriye dönük veya toplu halde, bazen de haftalık... Sonra, tartı günlerini es geçmezdim pek. Her tartı günü sonrası bir analiz yapardım; o tartı dönemi neler yaptım, neleri yapmadım da bu rakamı gördüm tartıda diye kendime hatırlatma olurdu bu analizler. Ve gelecek ayın planlanmasını yazardım hemen akabinde ki nasıl yol alacağım kayıtlı olsun, vs... vs...

Bu sefer yazamıyorum!

Ne günlük, haftalık, ne de aylık tartı sonrası uzun analiz yazılarımı yazamaz oldum.

Zamansızlık ayrı ama dahası var aslında; pek yazasım yok bu sefer!

Bu seferki programımda "özel" bir yöntem olmadığından mı bu isteksizlik, onu da anlamış değilim. Belki de artık kanıksadım, defalarca geçtiğim yollardan tekrar yürüyor olmak heyecan vermiyor!



Bir de zaman sorunu var tabi, baş köşede hep.

Mesela oğluma ders çalışırken atıştırsın diye, "sağlıklı yiyecekler" yapma derdindeyim bir süredir. IG'da takip ettiğim hesaplardan derlediğim tarifleri yapıyorum vakit buldukça. Buraya da aktarmak, arşiv yapmak istiyorum ama sıra gelmiyor ki bir türlü...






Hiç yorum yok: