26 Ekim 2015 Pazartesi

3. Hafta







Bugün 3. hafta başlıyor.

Her şey yolunda. 

Beslenmemde listem yok. Yani var da yok. Artık bazı şeyleri özümsediğim için mi, yorulduğum için mi bilmem; ne yemem gerekiyorsa onu yiyiyorum, ne yememem gerekiyorsa onu yemiyorum. Böylece kasmıyorum. 

Beyin rahat olunca, diğer şeyler de daha güzel oluyor.










Spor şimdilik sadece yürüyüş. İlk ay böyle.
Biraz kilo vermeyi görelim bakalım, sanırım sonra sonra
direnç egzersizleri katılacak. 

İlk hafta 7'de 7, sonraki 2 hafta ise sadece haftada 1 gün fire verdim. Bu benim için süper. Yani hedefime uygun ilerliyorum. 

Bu sefer odakta spor olacak demiştim ve öyle de gidiyor.











  






Beslenme&Spor yolunda olunca, motivasyon da haliyle çok yukarılarda. 

Ben beni bilirim, eğer iyi motive edebilmişsem kendimi, inanmışsam; gözümü yoldan ayırmam. Çeldiricilere prim vermem kolay kolay. 

İlk ay sonunda tartıyı görünce, daha da yükseleceğimi umuyorum :)








Bugün Tchibo'da kampanya vardı. İndirimli ürünlerde 4 al 3 öde :) 
Kendime beyaz renkli bir bluz ve pantalon aldım yaz için. Hem de 42 beden :))) 

Yani yaz hedefimi koymuş oldum böylece. 

Şu anda 48 giydiğime göre, güzel bir hedef oldu diye düşünüyorum.







Ah bir de kısmet olur görürsem o günleri, kış sonundaki indirimden diz altı çizme almak var hayalimde; fermuarı rahat rahat kapanan :))))




Hiç yorum yok: