3 Mayıs 2015 Pazar

#degisimgunlugum-35




Bugün normalde; "dönüşümlü beslenme modelim" içinde, protein günü sırası...

Ama başladı bende kıpırtılar yine!!!

3 haftadır içinde olduğum bu sistemi -ki aslında çok da mutluyum- bırakıp, "Ketojenik Diyete Dönüş" planları yapıyorum 2 gündür...

Neden?

1 ay sonra Almanya'ya gidiyorum, oğlumun yanına. Onun için bu 1 ay içinde sporu hayatıma katmak ve kilo verme&toparlanma sürecini hızlandırmak istiyorum. Ketosis içinde olursam, istediğim hızı yakalarım diye düşünüyorum ! Bir de içimde o hiç bitmeyen "değişiklik" dürtüsü ! ! !

Benim gibi bir kararsız için zor ve iki arada bir derede kaldığım günün özeti:

>Sabah 8'de, limon, zencefil, doğal ağrı kesici olduğu için (dişim kötü!) kocaman bir tatlı kaşığı zerdeçal ve 1 tk zeytinyağlı green juice ...

>11'de pazar kahvaltısı; lor, yumurta, avokado, zeytin, vs... .

>Arada bir "bulletproofcoffee" (filtre kahve+coconut-oil) ve bitter çikolata... .

>Erken akşam yemeği; kefir ve tavuk... .

Sonuç:

>Kahve midemi mahvetti! Coconut-Oil dokunuyor mideme, biliyorum; sevdiğim ve bir de Ketojenik Diyete bugünden giriş yapayım diye içtim ama pişman oldum :(

>Saat 17'de yediğim tavuk, zaten pek iyi olmayan midemi iyice kötü yaptı! Et yemek de, görmek de istemiyorum! Vejeteryan olmaya karar verdim !
.
Nasıl devam edeceğimin kararı yarına kaldı!


4 yorum:

SKINNY dedi ki...

Midendeki rahatsızlık geçer en kısa zamanda geçmesini dilerim. 3 hafta iyi yapmışsın. Kendin için en iyi olanını yap bence.. Genelde en kolayı kafana en çok yatan oluyor. Kolay gelsin..

ikizlerimbenim dedi ki...

Merhaba,
Sizi ne zamandır takip ediyorum, umarım başarınız daim olur. Danışmak istediğim şeyler var, müsait iseniz.
Alkali beslenmek; yani gün gün yaptığınız ve smoothie veya protein günleri kolay mı ? Şöyle sormam daha doğru olur sanırım; diğer tip diyetlere göre sizi zorluyor mu? Ben de instagramda Ceren Yavuzu ve Ayşegül hanımı takip ediyorum, ama doğru düzgün o tip beslenmeye geçemedim.
Teşekkür ederim..

Terazi dedi ki...

Hepimize kolay gelsin :)

Terazi dedi ki...

Merhaba ikizlerimbenim :)

Sorunuzun cevabını buraya yazıyordum, baktım çok uzun olacak; ana sayfaya post olarak koyayım dedim.

Sevgilerimle :)