7 Nisan 2015 Salı

#degisimgunlugum-9

Sabah harika karışımlı sebze suyu, 1 saat sonra da enfes karışımlı serum !

Hastalığımın 6. günü düzelme olmayınca, serum taktıralım dedik.

Sabah kalkınca önce kocaman bir bardak limonlu su...

Sonrasında #ıspanak #karalahana #maydanoz #kerevizyaprağı #limon #salatalık #zencefil #havuç ile hazırlanmış sebze suyu...

Ve daha sonra da, içine ağrı kesici, uyuyamadığımı söylediğim için sakinleştirici, #vitamin , vs ilave edilmiş #serum...

Serumun bitmesini beklerken de, geçen haftayı yazayım dedim:::

:::>>> Hastalığım süresince Çiğ Beslenme olmasa da, "Alkali Beslenme" kuralları içinde kaldım. Zaten canım da bir şey yemek istemediği için, akşamdan sabaha, 12-14 saat açlık kolay oldu. 

Geçen hafta; sadece 2 gün çiğ beslenebildim ve diğer günlerde Alkali Diyet Kurallarını uyguladım. 

Hastalığın etkisi ile de 2.8 kg gitmiş. Tabi ki spor yok! 

Bugün de dinlenirsem, yarına turp gibi olacağımı hayal ediyorum. Yine de bu haftayı rölantide götürmek niyetim ki tekrarlamasın!


:::>>>Bu haftaya gelirsem; dün yapamadım ama bugünden itibaren uygulamak istediğim:

I)Her güne sadece 1 öğün sebze suyu eklemek 

II)Diğer öğünleri sebze çorbaları, sebze yemekleri, alkali kahvaltı şeklinde düzenlemek 

III)Erken akşam yemeği ve 12-14 saat açlık kuralını uygulamak 



Bugüne dönersek:

Biraz toparladım serumdan sonra çok şükür!

1.Öğün(09:00):Yeşil sebze suyu, 1 tk zeytinyağı eklenmiş

2.Öğün(13:30):Salata (Lor,maydanoz,dereotu,nane,domates.suyu,badem,zeytinyağı,kimyon,pulbiber)

3.Öğün(18:00):Kırmızı&Mor&Turuncu sebze suyu, 1 tk zeytinyağı ile


4.Öğün(19:00): Soğan Çorbası (patates,havuç,sarımsak,maydanozlu; tavuk suyuna)

Aralarda:Alkali.su(limonlu),YeşilÇay





Hiç yorum yok: