21 Nisan 2015 Salı

#degisimgunlugum-23

Sabahları yeşil sebze suyuna devam ediyorum. Bu sabah gözümü gönlümü açan, bu tazecik karalahana yaprağı, önü yemyeşil, arkası da böyle güzel bir renk işte 💚💜


.
Bugün protein günü.

  • 1. öğün: Yeşil sebze suyu.


  • 2. öğün: Yumurta,peynir çeşitleri, avokado,badem,siyah zeytin,yeşil çay ile kahvaltı.


  • 3. öğün: Et,cacık,sebze cipsi*.


*Sabahları içtiğim sebze suyunun "kıyamadığım" posasını, makaron olmak için bekleyen yumurta akları ile göz kararı karıştırdım ve çeşitli baharatlarla tatlandırdım, yağlı kağıt serdiğim tepsiye ince olacak şekilde bastırarak yaydım, hafif kestim ve düşük ısıda birkaç saat fırınladım. Yağlı kağıdı zeytinyağı ile yağlamama rağmen, yapıştı biraz. Tadı, "kemirmelik" oldu :)) Bir dahaki sefere tepside; makaron yapmak için aldığım silpatı kullanacağım. Yapışma problemi kalmayacak diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok: