20 Nisan 2015 Pazartesi

#degisimgunlugum-22

"Sabahları sadece sebze suyu ve sonrasında 2 öğün" diyeli 3 hafta... 

O 2 öğünü "her güne farklı bir besin grubu" ile yapalı ise 1 hafta geçti. 

Normalde bugün Pazartesi, koşa koşa tartıya giderdim, 3 haftanın sonucunu görmek için ama bu sabah tartı yok!

Çünkü vücudumun -mâlum dönem kapıda olduğu için- su tuttuğunu düşünüyorum. Bu sebeple de, tartı günü ötelendi!






Bugün sebze suyu, meyve ve smoothie günü.


  • Sabah yeşil sebze suyu yine...


  • Diğer öğünler ananaslı smoothie.
Tüm gün içeceğim için ölçüyü normalden biraz fazla tutarak bademli süt hazırladım, içine 1 ananası doğradım. Ananas soymayı çok kolaylaştıran ve eğlenceli hale getiren bu mutfak yardımcımı Almanya'dan almıştım. 1 kaşık da tarçın ve blendrda bızZzZtt...

  • Akşam yeşil çayın yanında hurma yedim bir de...



Hiç yorum yok: