16 Nisan 2015 Perşembe

#degisimgunlugum-18



Bugün Günlerden "Juicing& Smoothie Günü"... .

Güne yine yeşil başladım.

İçinde neler mi vardı?
#ıspanak #karalahana #kerevizyaprağı #maydanoz #dereotu #salatalık #yeşilelma #limon #zencefil ve içerken 1 tk zeytinyağı...


* * *



2. Öğün: Armutlu Ispanaklı Smoothie

Bademler iyice yıkandı, ıslatıldı (yine sabahtan, geceden ıslatmayı unuttum), ıslatıldığı suyla, kabuklar yine çıkartılmadan blendrda süt yapıldı (1'e3su)... 
Sonra süzülmede; içine 1 armut, 1 kaşık tarçın, 1 parça taze zencefil ve bir tutam ıspanak atılıp ve ayrıca biraz da su konup tekrar karıştırıldı. 

Lezzet mükemmel. Ispanak tadı hiç yok. Tarif @ferinbatman 'dan uyarlama...



* * *

Bugün "Chia Puding" yiyebilmek için dün geceden hazırlık yapmam gerekti. Hindistan cevizi sütü içine chia tohumunu ekledim, dolaba kaldırdım. 1 gece sıvı içinde bekleyen tohumlarla peltemsi kıvamda baz elde ettim. Bugün içine frambuaz ve az da böğürtlen eklenince, meyveli ve hafif bir tatlı olacak.





Ve son öğün, Frambuazlı Chia Puding. 

Nasıl tatlandırsam diye düşünüyordum ama gerek kalmadı. Tadı bana yetti. 
Mayhoş, soğuk, çok hafif bir tatlı. 
Buzlukta bekletilirse, belki dondurma... 
Yaz için çeşitlendirilebilinecek, harika bir seçenek.









#hemdiyethemsağlık #juicingvesmoothiegünü

Hiç yorum yok: