15 Nisan 2015 Çarşamba

#degisimgunlugum-17




Sabah öğünüm "kokteyl" formatında :)

İçinde hem yeşiller, hem turuncu ve kırmızı var. Meyve olarak ise sadece yeşil elma.

#ıspanak #karalahana #kerevizyaprağı #salatalık #yeşilelma #maydanoz #dereotu #pancar #havuç #limon #zencefil ve içerken 1 tk zeytinyağı...


Bugün günlerden "karbonhidrat günü". 

Yani ben bugün; sebzeli bir kepekli makarna, tam buğday unlu tortiila ile yapılmış bir sebzeli pizza (peynirsiz) yiyebilirim. 

2. Öğünde ise; tatlı ihtiyacımı tatmin edebileceğim bir öğün planlayabilirim. Bakalım, doğaçlama bir gün ne getirecek ⁉️


* * *




Aklım tortillalı pizzada kaldı ama vakit yoktu ve... .

1.Öğün: Badem sütüyle (bademler süzülmeden) hazırlanmış kuru meyveli musli. İçine 1 adet ekstra hurma ve tarçın ekledim. . Yanında sade filtre kahve.

2.Öğün: 1 dilim tam tahıllı ekmek üzerine fıstık ezmesi ve üzerine 2 parçadan az (çünkü yiyemedim) %70 kakaolu çikolata parçaları serpiştirilmiş... 

Su (limonlu ve ayrıca elma sirkeli), günde 3 lt buluyor.

Spor: Leslie ile 2 mil ve ardından Slim in 6 (sadece 10 dakika yapabildim, telefon geldi, acil çıkmam gerekti) Toplamda 8bin küsur adım... .


#hemdiyethemsağlık
#karbonhidratgünü

Hiç yorum yok: