10 Nisan 2015 Cuma

#degisimgunlugum-12

Evde olduğum şu günlerin kıymetini bilmek ve bu günlerdeki öğünlerimi mümkün olduğunca sebze suyu ve smoothie olarak yapmak istiyorum.

Sabah da bu kararla uyandım.


1. Öğün: Yeşil sebze suyu
2. Öğün: Kefir, muz, kayısı, badem, tarçın ile smoothie

Birinci ve ikinci öğün tamam ama üçüncü öğüne gelince!!!


3. Öğün: Armut-badem-tarçın-herbalife vanilya shake (1 tk) ile yulaf ezmesi !

Neden?


fotoğraf >>buradan>> alıntıdır


Oğlum spordan gelince ve "çok açım ama hemen de çıkmam lazım" deyince, yiyebileceği en çabuk seçeneği hazırladım. Fakat her zamanki gibi, elimin ayarı tutmamış ve  maalesef yarısı tabakta kaldı. "Çocuklarının Tabakta Bıraktıklarını Temizleyen Anneler Kulübü" üyesi olarak da; "aman! yazık, günah; atılmasın" diyerek, 3. öğün olarak planladığım "kırmızı-mor-turuncu sebze suyu"nu iptal edip, bu yulaf ezmesini yedim!

Gereksiz yere yulaf ezmesi!
Gereksiz yere fazladan meyve!
Gereksiz yere süt!
Gereksiz yere karbonhidrat!

Yulaf ezmesi ziyan olmadı ama ben, yani planım ziyan oldu :(

"Neyse; saat daha 6, henüz çok geç olmamış!" diye avuttum kendimi...





2 yorum:

Sulemcafe dedi ki...

Postlarini simdi ,yeni görüm niye daha önce fark tmedim ki? Dönmüssün.

Kisa bir yorumda bulunayim, postlarini okuyayim...

Burada com Testler yapildi Ipekcigim..Cok sebze suyu agirlikli beslenme saglikli degil verilen kilolar Sudan ve Kastan gidiyor diye kanitladilar.
Gerci baska bir takviye daha gördüm ...Ben su Postlara bakayim hele....

Yine gelirim sevgilerle...

Terazi dedi ki...

Canım merhaba...

Instagram'da yazsam da, buranın beni disipline den yanını özledim.

Sebze suyu ağırlıklı gitmeyeceğim canım. Sadece nefsimi biraz hizaya getirmek için bu süreç. Merak etme :)

"Alkali Beslenme" odaklı devam etmek niyetim.

Bakalım.

Öpüyorum çok.