31 Mart 2015 Salı

#degisimgunlugum-2

(Mecburiyetten B PLANI'na geçiş)... 

Dün gece geç saatlere kadar çalışınca, sabah kalkış ve kahvaltı geç oldu. Saat 10.30 gibi, tam sebzelerimi Juice için hazırladım, elektrikler gitti!!!

Biraz bekledim ama baktım olmayacak, öğünlerimde değişiklik yaptım......

1.Öğün(12:00): Lor, maydanoz, dereotu, nane, domates suyu (ev yapımı), badem ile Çingene Pilavı, yeşil çay...>>>...

2.Öğün(15:00): 2kaşık menemen, 1dilim keçi peyniri, badem, yeşil çay...>>>...

3.Öğün(19:00): 1/2armut, 4 kaşık müsli, 1çay bardağı süt+1çay bardağı su, tarçın ve yanında 1 çay kaşığı hindistan cevizi yağ ilaveli filtre kahve...>>>...

Aralarda>3lt.su (2lt.limon&naneli+1lt.elmasirkeli)...>>>...>>>

not:dün mide ilacımı bıraktım, çok da iyiydim ama bugün midem ağrıdı! Elektrikler gelmiş olsaydı, son öğünü "Yeşil Sebze Suyu" olarak yapacaktım ama gelmedi maalesef!


Hiç yorum yok: