10 Aralık 2013 Salı

Hedef 2014: 100. Gün

Okulda öğle yemeğimi yiyiyorum, buharda pişmiş brokoli ve tavuk göğüs haşlama. Üzerine bol kırmızı biber ekledim sabah hazırlarken. Şöyle zaman dokunur, midem ağzımda gezerim çok acı yiyince. Ama diyetteyken ne hikmetse, gıkı çıkmıyor. Zaten canı sıkkın şu diyet işlerinden, bir de ben çıkmayayım diyor zaar. Halbuki iyiyim, zevkle yiyiyorum brokolili tavuğumu. Genelde diri severdim ama bu seferki fazla pişmiş hali de pek leziz geldi brokolinin. Sadece öğün başına hakkım olan 1 tatlı kaşığı zeytin yağını eklemeyi unutmuşum, yine de enfes :)

Sabah çıkmadan evvel, kendime izin tezkeresi yazıp da evde kalmak için epey bir mücadele ettim kendimle... Dedim ya çok üşüyorum, neredeyse elektrikli ısıtıcıya sarılacağım ki evin içinde böyleyim, dışarı çıkmak fikri bile içimi donduruyor. Sonra "saçmalama" dedim kendime; bir ayıpladım, bir azarladım. Baktım kuzu kuzu hazırlanıyorum; kat kat lahana gibi giyindim. İyice şişko görünüyorum böyle ama hiiiiç umurumda değil. Öğle yemeğimi ve termosta yeşil çayımı da aldım yanıma. Sardım, sarmaladım kendimi ve geldim işime... Tam okula yaklaştım kar başladı. Birden mutlu oldum, üşümem geçti. Hele okula gelince hepten iyi hissettim. Üşüyen benim içim, anladım. Depresif bir ruh halinin yansımaları yani...

Dün akşam annem aradı. Yeni dünürler çaya gelecekmiş. Müsaitsen, sen de buyur dedi. Kızmış, anladım. O'na göre; onlara zaman ayırmıyorum. Sakince konuştum ama telefonu kapayınca ben de kızdım, neden beni kimse anlamıyor diye... Ama sonra kızdığım için kendime kızdım; haklı belki de... Sabah aradım, ses tonu düzelmiş. Temizliğe birini göndereyim, ikram için şunları şunları ben halledeyim dedim ama O yapmış bütün planlamasını, yardım istemedi. Demek ki ses sakin de gelse, içte kalmış bir şeyler. Neyse, geçer. O da biliyor halimi ama nazı geçecek bir ben varım, n'apsın!

Diyet listesine uyum süper. Su 2 lt. üstü olacak.  Ama  bugün de spor yok, malum dönemden dolayı... 
Halbuki 100. gün; hem diyet, hem spor olarak tam uyum modunda olmayı isterdim. Kısmet diyelim.

Yemek bitti, yazı bitti. 

Şimdilik hoşçakalın.



ekleme >> NP 2. gün / 21

sabah: 1 bardak yağsız süt ve herbalife
öğle: tavuk ve brokoli
akşam: ton balığı ve salata

su: min. 2.5 lt. + şekersiz yeşil çay ve kahve
hareket: ...

5 yorum:

SKINNY dedi ki...

terazim, etrafindakileri mutlu etmek isterken kendimizi ihmal ediyoruz. Normo-proteine tekrar baslamana sevindim. Gecende bana gondermistin ama linkini bulamadim. Birde herbal life nedir ve nerden aliyorusun? Bende dukandan memnun kalmistim ama artik yapamaz oldum. Hazir sen normo protein yaparken bana sana katilitrsam belki daha cok motive olurum dedim. Ne dersin?

SKINNY dedi ki...

Normo proteın yazını şimdi sıra da herbal life içeceğini bulmak var. Birde bu 3 hafta bitince ne olacak?

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
Sağlıklı yaşam yolculuğumuzda 100. günümüz kutlu olsun. Gruptakilerin kilolarını alsak 100. gün şerefine...
Ben ilk bildirimi yapayım...
73.1 kg.
Spor ise kendimi zorlamadan yürüme bandında 4.5 hızında yapılıyor... Malum ben yakın zamanda ciddi bir diz sakatlığı geçirdim. Bu sebepten durum bu.
Beslenme, diyet uygulanıyor. Elif'in abur- cubur alternatiflerinden aralarda (!) nasipleniliyor.
Su en az 3 lt...
HEPİMİZE KOLAY GELSİN...

Terazi dedi ki...

Skinny, detaylı bir yazı yazdım.

Umarım sorularına cevap bulabilirsin.

Kolay gelsin.

Terazi dedi ki...

Hülya, yazını 100. gün başlığının altına alıyorum; izninle...