4 Aralık 2013 Çarşamba

Hedef 2014: 94. Gün

Günaydın :)

Muhtemelen sabah 04 gibi inmiş olacağız Varna'ya...

Sizin için de gezecek, bol kahve içecek, sadece 1 kere-cik pasta ve 1 kere-cik pizza hakkımı da sizinle beraber yiyeceğim.

Sağlıkla kalın.




Edit: Saat 13.30 itibariyle, beslenme anlaminda iyi gidiyorum. Birazdan cikacagiz; pastali kahve molasi olacak, aksam da yegenimizin dogum gunu sebebiyle yenecek yemek beni biraz zorlar belki... Bolca yuruyecek olmamiz,  denge icin yardimci olacak diye umuyorum.


Hava cok soguk. Siz de dikkat edin.

2 yorum:

SKINNY dedi ki...

ben boyle avaz havada gecen hafta hasta oldum, hala atmaya calisiyorum, sulenin zencefelli limonlu cayi sayesinde islerime devam ediyorum. Siki giyin ve bol sivi al ama kalorisiz olanindan. Senden haber almak guzel, yazma firsati bulmana sevindim..

Terazi dedi ki...

Geçmiş olsun sana da Skinny'cim.

Bir becerebildiğim, sıvıları 0 kalorili olarak içebilmek. Gerçi şimdi salep mevsimi ve çok da severim ama dikkat ediyorum ölçüye..

Vaktim ve internet oldukça,her yerden ulaşmaya çalışıyorum sizlere :) Yazamasam da okuyorum eski yazılarınızı, yorumları... Kısacası nerde olursak olalım, beraberiz ;)