26 Aralık 2013 Perşembe

Hedef 2014: 116. Gün

Evden çıkmadan birkaç satır yazayım, belki gün içinde fırsat bulamayabilirim.

Sadece 5 gün kaldı; hem bu yılın bitmesine, hem bu grubun misyonunu tamamlamasına, hem de benim NP programımın sona ermesine...

31 Aralık'da; grupla ilgili son yazılarımızı yazacağız ve NP bitip tartılacağım için çok heyecanlıyım. Ama yılbaşı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Ben yeni yılın gelişini kutlamam. Tabi ki iyi dileklerim ve temennilerim olur, olumlu ve hayırlı bir yıl olmasını isterim Allah'tan ama çok sevinemem. Bazıları gibi, Noel ile Yeni Yılın anlamını birbirine karıştırdığımdan değil bu tavrım! Ne getireceğini bilmediğimiz bir süreç bu "yeni yıl" kavramı sonuçta... Bu anlamda 2013 hayırlısı ile bitse ve fakat gelen de gideni aratmasa diye tüm duam bu aralar...

Neyse, geç kaldım; çıkıyorum.

Bugünün dünden güzel geçmesi dileğiyle...



>> NP 18. gün / 21

sabah: 1 bardak yağsız süt ve herbalife
öğle: tavuk ve lahana salatası
akşam: ...

su: min. 2.5 lt. + şekersiz yeşil çay, ıhlamur ve kahve
hareket: ...

11 yorum:

ömür dedi ki...

ben de yeni yıl yaklaşırken hüzünlenirim,gelen gideni aratmasın çok güzel bir dilek bence :)

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
Terazim, sessizliğimi kaybolmuşluğuma verme. Ben hep buradayım ve ne yalan söyleyeyim 2013 bitiyorken bende üzülüyor buluyorum kendimi. Keşke... Bitirecekmiyiz bu serüveni...
Artık benim için günün elzemlerinden oldun sen. Sayfan bilgisayarımda hep açık. Yazılarını çarçabuk okuyorum. Elif bile ' teraziye benidemi yazdın' diyor yada iş yerinde arkadaşlar bile tanır oldu seni...
Evet benden giden 23 kilo ile bayağı yol katettim ben. İş yerinde yada çevremde arkadaşların iltifatları güzel ama yapılması gerekenler daha bitmedi ki... Ben bu işe en güzelinden noktayı koyalım derim. Noktayı koyana kadar mücadele edelim derim. Bırakmayalım azıcık bile fazla kilomuz kalsa eritmeden bırakmayalım derim. Sonra koruma moduna geçeriz hep beraber olmazmı derim. Hayatımızın bu çıbanını keselim atalım artık derim. BİRLİK, DİRLİK hepimize çok şeyler kattı bence. BIRAKMAYALIM LÜTFEN...
Senden yeni hedefler, yeni programlar, yeni gruplar bekliyorum ben...
Elbette bu seni yormuyor ve sende aynı hazzı alıyorsan...
Hep dediğim gibi yüreğin için sağol...

Terazi dedi ki...

Evet Ömür'cüm, acısı tatlısıyla koca bir yıl geçti. Ömrümüzden, sayılı nefeslerimizden gitti giden. Gerçekten de zaman çok hızlı akıp gidiyor. Bazen ben ne zaman bu yaşa geldim diyorum, çocuklar ne zaman bu kadar büyüdü. Kendimi hiç 50'ye merdiven dayamış gibi hissetmiyorum :)
Umarım gelecek zamanlar, hepimiz için hayırlı olur.

Terazi dedi ki...

Ah Hülya'cım; söyle Elif'e ben O'nu yerim. Yanaklarından kocaman, koklaya koklaya öptüğümü söyle, e mi? İş arkadaşlarına da selamlar :)

Program bitince de ben buradayım zira hedefime henüz ulaşamadım. Sadece, her gün yazamayabilirim. Çünkü verdiğim sözü yerine getirmek ve her güne bir yazı girebilmek için zaman zaman zorlandım vakitsizlikten...

Her yeni yıl arifesinde olduğu gibi, bu yılın da yeni başlangıçlar için umut olmasını diliyorum. Gelecek günler bakalım neler getirecek her birimize, ülkemize... Allah ne kısmet ederse, hayırlısından olsun inşallah.

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
Evet haklısın hergün post yazmak meşakkatli.Programı 7 kişi üzerinden yapsak. ( blogu olan yada blog açsak ) Gün gibi yani. Pazartesi birinin, salı birinin gibi. Böylece bu yükü paylaşmış oluruz. Banada açalım bir blog.
Ne dersin???

Terazi dedi ki...

Hülya, sana blog açma işinde seve seve destek veririm. Ne zaman yapalım bu işi? Kendine yeni yıl hediyesi olsun bu blog :))) Bak şimdi, çok heyecanlandım.

Senin dediğin gibi, her gün farklı birinin yazısını takip edeceğimiz; "7 Gün/7 Blog" çok güzel olabilir. Ama o işin tek çıkmazı, katılımcı 7'den fazla veya az olursa...

Ben bir de "Çok yazarlı bir blog" düşünmüştüm bu "hedef 2014" grubu için. Sonra uygulayamadım, o ara yine yoğunluğum vardı, yetişmedi. İstersek bunu da hayata geçirebiliriz. Şöyle ki:

Yeni bir blog açacağız ve yazmak isteyenleri de yetkilendireceğiz. Kim müsaitse, kimin paylaşmak istediği bir şey varsa; gününe falan bakmadan girip yazacak. Bu sadece diyet de olmasın. Diyet anlatmak isteyen diyetini, faydalı bilgi paylaşmak isteyen onu, tarif vermek isteyen tarif versin. Hikâye anlatmak isteyen de anlatsın, okuyalım. Fotoğraflar, özlü sözler; her şey olabilir. Orası bizim "cafe"miz olsun; buluştuğumuz, dertleştiğimiz, paylaştığımız... Adını beraber koyalım :))

Bir fikir sadece...

Bu veya gelecek hafta sonunda, hayatımızı çok etkileyecek bir projenin olurunu bekliyoruz. Olumlu olursa; iş yoğunluğum artacağından, gelecekte blog dünyasında ne kadar olabileceğimi gelecek günler gösterecek. "Hayırlıysa beri, hayırsızsa geri" deyip bekliyoruz şu anda.

Ama senin blogunu açma ve diğer konuyu hayata geçirmede, en baş gönüllü benim :)))

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
SÜPERMİŞŞŞŞ...
Hepsi, herşey...
Şimdi çok heyecanlandım ben. "CAFE" blog fikri için, düşündüğün, tasarladığın herşey için. Çokkk güzel. Ben yürekten destekliyor, bu projenin bir neferi olmaktan keyif alacağımı, çok çoookk mutlu olacağımı bilmeni isterim. SÜPER YAAA...
Kendin için planladığın projen için Rabbim hayırlısını versin.Duam seninle...

Terazi dedi ki...

Yaa, sevdin mi gerçekten? Ne güzel. O zaman olacaktır bu iş... 2 kişi bile olsak başlatırız. Katılmak isteyen katılır zamanla... Ben çalışmalara başlayayım o halde. 1 Ocak, hizmete girsin "Blog Cafe"miz; bekletmeye gerek yok :)
"2014 Bizim Yılımız Olsun"

Bu arada, diğer iş; eşimle direk, ben ve ailemizle indirek ilişkili... İhtiyacımız olan tek şey dua. Çünkü sonunu bilen tek O; hayırsa kısmet etsin, değilse bir vesileyle engel olsun. Sağol canım.

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
2014 Bizim Yılımız Olsun ;)

Adsız dedi ki...

oooo ,bayağı bir yorum varmış neyse ben dün giremedim malum tapu meselesinden dolayı.saat gece 12 de hala avukatımızla görüşüyorduk ve benim günlük kaynamış. dün sabah 1 yumurta ,beyaz peynir ve maydonozla kahvaltı yaptım. önce 1 saat 6km yürüdüm. öğlen temizlik esnasında 2 kivi ve çeyrek elma yedim. akşam hamsi ve salata. dün gece eşimin işyerinin yılbaşı eğlencesi vardı yemekli katılmadım ,çocuğu bahane ettim. ama arkadaştan tapu konusunda gelen ve bozulan moral sonucunda 1 diyet büskivi ve 1 adet wasa kraker yedim.sinem

Adsız dedi ki...

Bugünse sabah saaat 9 da tapu dairesi ardından, çağlayan tüketici mahkemesi , hakime hanım izindeymiş,avukatımız 11.30 da gelebildi davası varmış derken saat 12 de bir yağsız tost ve 1 bardak çay, saat 5 te ise yarım simit yedim. akşama tapuyu akşama almış olmanın dayanılmaz hafifliğiyle angaranın bağları eşiliğinde floryaya kutlamak için yemek yemeğe gittik.balık çorbası ve çoban kavurma ardından volkan tatlısının yarısını yedim .yarın hafiflemiş olarak spor ve sıvı diyeti düşünüyorum. ctesi ve pazar saf protein ,pztesi sıvı diyeti ve ben de size uyup salı sabah tartılacağım. bakalım ne olacak. yeniyıldaa inşallah herkes için güzelliklerle dolu olur. bu yıl bize hiç yaramadı.sonu güzel oldu .inşallah önümüzdeki yıl tüm mutlulukları beraberinde getirir.
sevgiler...