15 Aralık 2013 Pazar

Hedef 2014: 105. Gün

Günaydın, mutlu pazarlar :)

NP'de 1 haftayı tamamlıyorum. Mutluyum,huzurluyum, en önemlisi de sağlıklı hissediyorum.

Dün takviye olarak aldığım multivitamin ve Ca-Sandoz bittiği için yenilerini aldım eczaneden. Bir de ilk NP yaptığımda kullandığım, fakat TR'de şekersizini bulamadığım için daha sonra kullanmaktan vazgeçtiğim efervesan potasyum vardı ek olarak aldığım (daha önceleri yazmıştım şekersizini ne kadar aradığımı...) Multivitamini sabah, Ca-Sandozu da akşam alıyorum. Beslenmemde eksik kalan kısımları tamamladıklarını düşündüğüm için veya gerçekten işe yaradığından; pek çok gıdanın yasaklı olmasına rağmen halsiz falan değilim. Sadece üşüyorum çok :( Ellerim, bir de burnum buz! Ellerimi anladım da burnuma ne oluyor? Eşime diyorum, bir kılıf mı örsem acaba burnum için; şöyle moda renklerden :)))

Yeni yıldan sonra, yarım bıraktığım kansızlık tedavime geri dönüş yapacağım inşallah; bilmem kaçıncı kez başlayıp, yarım bıraktığım...

Hah, bak; ilk yeni yıl hedefi böylece çıktı: 

>> 2014'de sağlığım için ertelediğim ne varsa, yapacağım! 
(inşallah demeyi unutmayalım veya kısmetse demeyi... .))

Başka?

>> Kalan kilolarımı göndermek,
>> Sporu zorla değil, severek yapıyor hale gelmek,
>> Belki biraz Almanca öğrenmek (bir ara yine niyetlenmiştim ama öyle kalmıştı)
>> İğne oyası konusunda kendimi geliştirmek

Yetsin 5 tane...

Aa, durun durun; 1 tane daha var:

>> Blogger buluşması yapmak :)))))))

Bakalım kaçını gerçekleştirebileceğim?

Şimdilik hoşçakalın demeden, bir de pazar neşesi gelsin :))))








>> NP 7. gün / 21

sabah: 1 bardak yağsız süt ve herbalife
öğle: füme dil ve kırmızı lahanalı yeşil salata
akşam: canım istemedi; sabah ile aynı, yalnız herbalife ölçüsü 1,5 değil 2 kaşık

su: min. 2.5 lt. + şekersiz yeşil çay ve kahve
hareket: nihayet bugün sporla buluştum. 

Leslie Sansone ile
  • 1 mil "Exercises TV"  videosu
  • 1 mil "Walk Away the Pounds-1 Mile Easy Walk (resistant band)" videosu
  • "30 Minute Walk" videosunun ilk 1 mili
  • "500 Steps Walk" videosu


2 yorum:

SKINNY dedi ki...

cok iyi gidiyorsun, diyet bu isin en onemli kismi, saglikli yiyerek zayifliyorsun. Progmanin sonunda istedigin kiloya ulasmani diliyorum.

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
Sporuna sağlık arkadaşım...