14 Aralık 2013 Cumartesi

Hedef 2014: 104. Gün

Merhaba.

İnternetim gitti akşam. 1 saatten fazla oldu uğraşıyorum, nihayet sorun çözüldü.

Sabah 5.30 gibi eşim döndü Bulgaristan'dan. Biraz dinlenip çıktı, arkasından da ben... Bugün okuldaki bilişim grubuyla toplantım vardı. Toplantı sabahtı ama benim son anda aklıma gelen (kaç gündür düşünüyorum; ayın 15'inde bir şey vardı, neydi, neydi... neyse ki son anda aklıma geldi!) ve acil halletmem gereken işler olunca, arkadaşlara "ödev" verdim :) Ben gelene kadar o işleri ancak tamamlarlar, sonra da gündem üzerine çalışırız dedim.

Aklıma gelen iş ne? Kullanma süresi yarın bitecek olan 2 adet çekim vardı. Biri Darty'den geçen sene kazandığım çek, çok değil 40 liralık ama tam da "haklı tüketici ödülü" olduğu için çok değerli :)  

Arçelik kahve makinesi ve mikrodalga almıştım geçen sene Darty'den. Darty'nin taahhüdü; "Aldığınız ürünü bizden daha ucuza bulursanız, aradaki farkı iade ediyoruz." Ben de kahve makinesini 40 TL daha ucuza Metro'dan bulmuş, ispat etmiş ve 40 TL'lik çekimi kapmıştım (gerçi karta para iadesi yapacaklardı ama o arada ben hasta olduğum için bir arkadaşı göndermiştim iade için, o arada çek ile kapatmışlar konuyu...) İşte o çek tam 1 senedir kullanılmak üzere bekliyordu. 15.12 de son kullanma tarihi... İşte ilk olarak o çek için Darty'e gittim. 

Oradan çıktım, bu sefer de buradaki bir giyim mağazasının belli miktarda alışveriş yapanlara hediye olarak verdiği çeki kullanmaya gittim. Çünkü onun da son kullanma tarihi yarın. Gittim, kendime 3 farklı renkte panço gibi olan şallardan aldım. Çok üşüyorum ya, okulda kıyafetlerimin üzerine alır, sarınırım dedim :) 

Hiç akılda yokken ve mecbur olduğum için alışveriş yapmak, o kadar da keyif vermedi!

Sonra...

Toplantı,  saat 14.30 gibi öğle yemeği, toplantı, kahve molası, toplantı...

Saat 18 gibi ev ve akşam yemeği...

Bugün spor yapmak istiyorum çünkü bu hafta yine "hiç spor" olarak bitmek üzere...

Karnım hiç acıkmıyor. Hatta 2 gündür sakız bile istemiyor canım. Fakat bu tarz programların en büyük sıkıntısı bağırsak tembelliği, benim de sorunum bu aralar. Daha evvel de olmuştu; doktorum yağı 1.5 tk yapalım, doğal bitki çayları olmadı eczaneden alacağımız destekleri deneyelim demişti. Yarın pazar, hazır evdeyken bakacağım çaresine... 

Bu hafta yediklerimi yazamadım. Yarın vakit bulursam, hatırladığım kadarıyla gireceğim.

Şimdilik bu kadar. Ama gitmeden; geçen gün tarifini verdiğim "karnabaharlı yumurta" için çektiğim fotoyu yayınlayayım. Bu akşam canım et yemek istemedi (dün akşam da istememişti, süt ve herbalife içmiştim), yine bu tarifi yaptım. 




Tarifi hatırlatayım mı:

1 soğanı az su ile yumuşayıp, hatta hafif karamelize olana kadar HİÇ YAĞSIZ döndürün. Yiyeceğiniz kadar karnıbaharı (ben 200 gr. yaptım) rondoda çekin, bulgur bulgur olsun. Bu bulgurumsu karnıbaharı soğana ilave edip, gerekiyorsa birkaç damla daha su ilavesiyle az döndürün. Pişmeyecek, ısınsın yeter! En son 1 tk. z.yağ ile de bir kez daha çevirip, 2 yumurta kırın. Muhakkak karabiber, az kaya tuzu, pul biber, isteğe göre kimyon (ki avcı böreği lezzeti veriyor) ekleyip karıştırın ve hemen kapatın. Üzerine maydanoz eklerseniz daha güzel olur, tabi bence... 
önemli not: sakın karnıbaharı pişirmeyin (yani bence) çiğ olunca hem daha vitaminli, hem daha lezzetli oluyor. bu akşam, çocukların yemeğini hazırlarken benim karnabaharın altı açık kalmış ve yumuşamışlar... yine de fena değildi ama benim kıtır kıtır daha hoşuma gidiyor ;)

Hadi afiyet olsun...


ekleme >> NP 6. gün / 21

sabah: 1 bardak yağsız süt ve herbalife
öğle: etli pazı yemeği
akşam: karnıbaharlı yumurta

su: min. 2.5 lt
hareket: ....

Hiç yorum yok: