28 Aralık 2013 Cumartesi

CafemBlog'da yazar olmak için...

Cafemblog'da nasıl yazar olacağım?

1. cafemblog@gmail.com adresine mail adresimi gönderiyorum.
2. Cafem Blog blogunda, mail adresim moderatör tarafından listeye eklenecek ve moderatör bana bir davetiye gönderecek. 
3. Davetiye, verdiğim mail adresine gelecek.

Mail adresine gelen içerik şöyle olacak:

Sayın Kullanıcımız,
Bu ileti, Cafem Blog adlı kullanıcı tarafından kullanıcının "Cafem Blog" adlı blog'una katkıda bulunmaya davet edilmiş olduğunuzun bildirilmesi amacıyla gönderildi. Bu daveti kabul etmek için aşağıdaki düğmeyi tıklayın.
Önemli: Daveti kabul etmek ve bu blog'a katkıda bulunmaya başlamak için bir Google Hesabı ile oturum açmanız gerekir. Google Hesabınız yoksa burada bir hesap oluşturabilirsiniz.
Keyifli blog'lar dileriz,
Blogger Ekibi




4. Buradan da anlaşılacağı gibi; mail adresim "gmail" değilse, öncelikle gmail hesabı açmam gerekiyor. 

5. Sonra yukarıdaki maile geri dönüp, "Daveti kabul et" butonuna tıklıyorum.

6. Zaten gmail hesabım varsa, bu maildeki  "Daveti kabul et" butonuna hemen tıklayıp devam edebilirim.

7. "Daveti kabul et" butonuna tıkladım. Gelen ekran:




8. "GİRİŞ YAP" butonuna tıkladım ve gelen ekran:




9. "DAVETİ KABUL ET" butonuna tıkladım.

Eğer başka blogum yoksa, ekranda sadece Cafem Blog  görülecek:



Başka bloglarım varsa, Cafem Blog onların arasında yer alacak. Mesela:





10. Ve turuncu kısımdaki kalem ikonuna tıklayarak, yazımı yazmaya başlayabilirim.

Keyifli blog'lar...

:)))


* * *

Her türlü soru ve sorun için;

cafemblog@gmail.com
ipkery@gmail.com

Hiç yorum yok: