30 Kasım 2013 Cumartesi

Yapmasam da seyrederim :)

Hemen başlayamasam da, arşivde dursun:

6 yorum:

Adsız dedi ki...

vallahi güzelmiş.şimdi yapayım bari.zira canım aç olmadığım halde yemek istiyor :( ülkü

Terazi dedi ki...

:)

Evet kolay ve zevkli gibi duruyor ama tekrar ve setler işin içine girince de öyle kolay olur mu bilemem :)

Benim de başlamam lazım, en hafifinden yürüyüşle... Çok astım çoook :(

Adsız dedi ki...

Teraziciğim korkma 10 dk sürmüyor.Tecrübeyle sabit.Bugün biraz halsizdin galiba.Ama bu hareketleri yapabilirsin.Ruhuma da iyi geldi.(bikininin plankını da yaptım)Yeme isteğim gitti resmen.Hem bunu bulgaristanda da yapabilirsin.Motivasyonunu korur.(umarım ben de hergün yaparım):))ülkü

Terazi dedi ki...

Evet, hiç halim yoktu. Deneyeceğim muhakkak ve umarım sürekli yapabilirim.

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

asıl ben teşekkür ederim.yazdıklarınla motive oluyorum.dedim ya bugün sayende direkten döndüm:))ülkü

SKINNY dedi ki...

cok basit ve etkili hareketler, oncelikle bacak icindeki kisim benim icin tam bir dert.