30 Kasım 2013 Cumartesi

Hedef 2014: 90. Gün

2 gündür çok üşüyorum. Havaların aniden soğuması da etkili ama sanırım hastalık da kapıda. Yüz vermiyorum gerçi, önleyici gıda takviyelerine başladım. Çok sırnaşmadan geçip gitsin.

Bugün geç kalktık biraz, peki iyi geldi 8.30'a kadar uyumak. Kahvaltı faslı bitti, ortanca oğlum derse gitti. Küçük, "sakın beni kaldırmayın" dediği için dokunmayacağız O'na; uyusun bakalım, kaça kadar uyuyacak :)

Sabahtan pazara gitmekti niyetim ama zor geldi, zaten halsizim. Saat 1'de okuma var, ona gitmem şart. Sonrasında eve gelmeyi dört gözle bekliyor olacağım. 

Bir battaniye alıp koltuğa kıvrılmak istiyorum şimdi ve daha sonra da, daha sonra da... Bütün gün tembellik yapabilme kapasitesine sahibim aslında ama şimdilik 2 saatle idare edelim, buna da şükür ;)

Sizin hafta sonunuz da, siz nasıl istiyorsanız öyle geçsin. Haftanın tüm yorgunluğunu atın üzerinizden bugün ve yarın çünkü pazartesi cidden bomba olmamız lazım. Aralık geldi !

Hadi ben kıvrılmaya gidiyorum :)

Hiç yorum yok: