27 Kasım 2013 Çarşamba

Hedef 2014: 87. Gün

Kuaförde sıra beklerken, boş durmayayım dedim, telefondan yazıyorum. Okulda tören var da bu akşam, fön çektireceğim.

Nasılsınız?

Ben orta şeker, idare ediyorum. Sabah başımın ağrısından geç kalktım. Haliyle kahvaltı da geç kaldı. Ekmekli klasik kahvaltı yaptım. Pazartesi Karatay usulü ekmeksiz, Salı Dukan tarzı yulaf kepekli-peynirli omletle, bugün de Mehtap Hoca usulü oldu kahvaltım :)) Öğleden sonrası için de Dukan tarzı protein ağırlıklı bir şeyler aldım yanıma. Ortaya karışık devam bu hafta...

Sıram geldi; fönlenelim, güzelleşelim :)))




5 yorum:

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM
İNSANLAR VE ONLARRIN İĞRENC EGOLARIYLA UĞRAŞMAKTAN SIKILDIM DİYETTEN HIÇ KONUŞASIM YOK CÜNKİ BENDE DİYET YOK HERGÜN YAZILARINI KONTROL EDİYORUM MUTLUYSAN BENDE MUTLUYUM BU SARKOSLUK BENDEN Bİ ZAMAN GİDER YAPACAK BİŞEY YOK İŞ PROBLEMLERIM HALA DEVAM EDİYOR VE ŞİMDİ KENDİME BİLE AYIRACAK ZAMANNIM KALMAYOR SANIRIM ROBOTLAŞIYORUM:)

Adsız dedi ki...

gülüş ben buarada robotlaşan gülüş:)

Terazi dedi ki...

Gülüş'cüm, ne oldu? Nazar mı değdi sana :( Ben seni hep isminle müsemma biri olarak hayal ediyorum. Çünkü o isminin enerjisi, her yorumunda bana da geçerdi :)

Şimdi üzüldüm biraz. İyi ol, sağlıklı ol, moralini yüksek tut; diyet ne zaman olsa yapılır canım...

Yeter ki sen iyi ol :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Ipekcim, merhaba Gülüs ve arkadaslar...
Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum size! Evet, bende sevgili ipek gibi düsünüyorum en önemlisi saglik bencede!!
Su siralar ben biraz daha kendimi iyi hissediyorum, cok sükür kendimi artik kontrol edebiliyorum ve dogrusu sizlere ne kadar tesekkür etsem az!!
Ipekcim cok yogun oldugunu okuyorum, kolayliklar diliyorum sana bu yogunlugunda bile bizlere umut dagitiyorsun, motive ediyorsun her yazinda!! Bende su siralar mehtap hocamizin aklimdaki liste versionunu uyguluyorum..genelde elimden geldigince hafif beslenme ile gecistirmeye calissamda stresli zamanlarda hersey degisebiliyor...ben senin iradene hep hayranim ipekcim, bence yeni yila mutlulukla, keyifle, istedigimiz kilomuzla girecegiz!!
Sulecim sen nasilsin? Umarim iyisindir, ara ara her zaman oldugu gibi faydali yorumlarini okuyorum farkli bloglarda ve her zaman gülümsüyorum okudugumda!;)
Sevgili Bikini ile Plank yapmaya basladim ve inanilmaz degisiklik gördüm, durusum degisti sanki..daha dik, daha fit hissediyorum kendimi son on gündür. Hayat sürprizlerle dolu iyisiyle kötüsüyle, her ne kadar kendimi bazen cok gücsüz hissedip bildigim seyleri uygulayamasamda yinede son zamanlarda daha da bilincli davranmaya calisiyorum:)sayenizde ama!!
hepinizi sevgiyle kucakliyorum!!
nil

Terazi dedi ki...

Nil'cim, ben de seni sevgiyle kucaklıyorum.

Kendi adıma, yazdıkların için teşekkür ederim :)

Her ne kadar ben tatilden dönsem de iradem oralardan henüz dönemedi ama olsun, eninde sonunda gelecek; bekliyorum :)

Eskiden olsa, bu diyet işleri istediğim gibi gitmediğinde moralim bozulur ve kendi kendimi bitirirdim. Şimdi ise, "işin başı sağlık, gerisi nasılsa gelir" diyorum.

Sevgilerimle