24 Ekim 2013 Perşembe

Hedef 2014: 53. Gün

Günaydın :))

Çok yoğun 2 güne girdik. Bugün son hazırlıklarla ilgileneceğim, alışverişe çıkmam lazım. Yarın ise sabah erkenden kişisel bakım randevum var. Sonrasında ise teyzelerinin  Efe için verdiği "güle güle" partisine katılacağız. İşte bu kısım tehlikeli ama "doyumluk değil, tadımlık" olarak yaklaşabilirsem ikramlara, sorun olmaz inşallah. Akşam da ailecek yemek yiyeceğiz. Proteine ağırlık verirsem, yine sorun yok. 

Yarın tartı sonucunu paylaşıp, sonraki günler için izin isteyeceğim. Önceden planlamamı yaptım, yine her güne yazı girecek. Yorumların onaylanmadan yayınlanması riskini, spam yorumlar yüzünden almak istemiyorum. Bu yüzden, yorumların onaylanması zaman alabilir. 

Bugünkü planım; yarın tartı günü olduğu için, protein ağırlıklı beslenmek. Detayları akşama yazacağım yine...

Şimdilik hoşçakalın demeden, dün @mentalzayiflama'nin paylaştığı bir fotoyu, ben de sabah motivasyonu olarak size gönderiyorum ;)


                                                                          instagram by mentalzayiflama




güncelleme 14:56

Sabah "bugün ne yesem" diye düşünürken, hadi şu Şeyda Coşkun'un "yumurta+ananas günü"nü yapayım dedim. Yapanların yorumlarından etkilenmiştim ve açıkçası bir bu "yumurta+ananas" gününü, bir de "kara buğday+elma" gününü yapmak kafamda vardı.

Bu günleri yaptıktan sonra tartılanların söylediklerinin doğruluğunu anlamak için de, sabah tartılmaya karar verdim ki; yarın sabah da tartılıp, aradaki farkı görmem, işe yarayıp yaramadığını test etmem gerekiyordu. Ve tartıldım.

Şimdi durum özetle şöyle:

Bayram sonrası, cumartesi sabahı tartıldığımda 88 olmuşsun dedi bana tartı.

Sonra cumartesi ve pazar güya dikkat etmeye karar verdim ama hafta sonu bu pek mümkün olmadı aslında...

Pazartesi sabahı tartılmadım ama son derece kararlı bir şekilde ve hiç olmazsa bayram öncesindeki son tartı rakamıma yaklaşmak için "yeniden" başladım, biliyorsunuz. 

Pazartesiden itibaren 3 gün boyunca ne yiyip, içtiğimi yazdım zaten. Bu 4 günü "ekmeksiz" geçirmek fikrindeydim ve uyguladım da... 
  • Sabahları Karatay kahvaltısıyla, bollll cevizli kahvaltılarla süper doydum. 
  • 2 gün öğlende sebze + et, 1 gün de müslili yoğurt vardı. 
  • 1 akşam yine sebze + et, 2 akşam da süt+herbalife içtim ki bu seçimim karnımın tok olmasından, canımın bir şey istememesinden kaynaklanmıştı.
  • İkindi aralarında 1 tane Wasa sandwich muhakkak yedim. 
  • Gece çay yanında ise hiçbir şey. 
  • Pazartesi 8bin küsur, diğer günler 10.000+ adım atmayı başardım.
  • Suyum ise 2 lt. altında olmadı.
Bu 3 günlük uygulamayla, bu sabah güzel tartım 85.1 olduğumu söyledi  :)


Gelelim bugüne...

Sabah: 1 tam yumurta veya 2 yumurta beyazıyla omlet diyor Şeyda
(ben 1 tam ve 2 yumurta beyazı kullandım çünkü dolapta hafta sonundaki kurabiye yapımından kalma 2 yumurta beyazım vardı, ziyan olmasın dedim. Hem yumurta beyazına bir şey demiyorlar, sarısı yasak bildiğim kadarıyla)

Sonraki öğünlerde 1 tam ananası doğrayıp 3'e bölüyoruz ve gün boyunca bunu tüketiyoruz.

(ananasımı doğradım, tartıp 3'e böldüm ve her biri yaklaşık 170 gr. gelen porsiyonlarımı kaselere koydum; ilkini saat 13'de, ikincisini saat 15 civarı ve sonuncusunu da saat 18'den geç olmamak kaydıyla yemek üzere yaptım programımı)

Su: Şimdiden 2 lt oldu, akşama kadar daha da artar. 
Hareket: Çarşı dönüşü kaç adım olur bilmiyorum ama eksik kalan olursa 10.000 'e tamamlayacağım inşallah...


* * *

Birazdan evden çıkıyorum. Alışveriş işini halletmem lazım; eksikler, götürülecek hediyeler, vs... Sabah biraz bavul yerleştirdik. Bir de oğulcuğuma etli sarma yapayım, gitmeden yesin dedim. Akşam yemeğinde olmayacağını bildiğimden, öğlene yetiştirmeye çalıştım. İki ayak bir pabuçta bitirdim, tam pişti; oğlum "şimdi yiyemem, çıkmam lazım" demez mi! Grrrrrrrrr!!! Futbol aşığı oğluma arkadaşları jübile maçı ayarlamış, oraya gitti. Ama gece kaç olursa olsun, geldiğinde yemek için söz verdi :))))

Gece internete girecek vakit olmayacak büyük bir ihtimalle. O yüzden yarın sabaha kadar hoşçakalın...



3 yorum:

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
Terazim Allah her işini kolaylaştırsın, yüreğini mutmain kılsın canım...
Yavrun içinde ayrı ayrı hayırlı kapılar nasip etsin...
Veee....
Bu ananas süpermiş valla. Gelince bize detaylandırırsın, bizde yaparız. Seni büyük bir hevesle ve merakla bekleyeceğiz!!!
Yolun açık olsun arkadaşım. Muhabbetle......

Mucize dedi ki...

3 gunde iyi atmissin bayram fazlaliklarini tebrikler. Ayrica fotografa bayildim. Egzersiz cok farkettiriyor coook.

Adsız dedi ki...

Harikasin Ipekcim!!!3 kilo ve bu kadar kisa sürede..
iyi yolculuklar diliyorum canim, hersey dilediginiz gibi gerceklessin insallah..
cok öpüyorum!
sevgilerle
nil