15 Ekim 2013 Salı

Hedef 2014: 44. Gün

Bugün bayram, e biz de erken kalktık haliyle... Dünden annemleri ve kayınvalidemleri kahvaltıya davet etmiştim. Eşim ve çocuklar şimdi namazda... Herkes toplanınca, mâ aile mutlu mesut bir bayram kahvaltısı yapacağız inşallah.

Bugün nefsime tutsak olmak yok! Zorda kaldığımda da, sadece göz hakkımı tatmin edecek kadar teslim olacağım ikramlara... 


edit: bikiniprojesi'nin yazısında bahsettiği; bayramda ısrarları kolayca bertaraf edebilmek ve farkındalığı her daim diri tutmak için, iPhone'a uygun temalı bir wallpaper yükleme işini tuttum... toto ve bacak temalı görsel lazım bana ama bu karikatür de iş görür :)))



Latif Demirci




8 yorum:

SKINNY dedi ki...

guzel bir espri, benim popo derdim yok gobek derdim var. Gobegin kotu yani kilo alinca herkesin hamilemisin baskislari ama kalcadan daha kolay eriyor sanirim.

senin yaptigin en iyisi, herseyden azar azar yemek. Ozelikle byram sofralarinda az zararla kurtulmak icin.

Ben burda sukran yemegi verdigimde butun yemekler kaliyor. Kimse birsey yemiyor. Butun arkadaslarda zayif, aralarinda en kilolu benim. ozelikle hatunlar hepsi 0 beden, hemde cocuklu olmalarina ragmen. Buyuk davetlere de sik sik gidip, nasil zayif kaliyorlar bende hayret ediyorum

Terazi dedi ki...

Skinny, bazen ben de diyorum; acaba armut değil de elma olsaydım ben de, daha mı kolay olurdu "bağzı şeyler" :)))

Ama sonra diyorum, nankör olma... O zaman da başka bir şey isterdim belki, ne bileyim.

Bugün fena gitmedi; ikramları ve hayır dediklerimi düşündüğümde epey iyiydim. Darısı yarına ;)

Sevgiler.

Bikini Projesi dedi ki...

Buyrun en şahanelerinden bir elma!!! Benim de armut olasım var!! :-(
Karikatüre bayıldım.. Şahane bir iş yapıyorsun tatlım, keza gülmek en müthiş motivasyon, hatta sağlık kaynağı.. :-))) Gülelim güzelleşelim.. ;-))))
Heyecanla takipteyim..
Muckssssssss...

Adsız dedi ki...

canım bayrmın kutlu mutlu olsun uzun süredir yazamıyorum farkındayım ama yazılarıını sessizce okuyup kalkılyorum ben iş meselemi hallettim kafamdaki deli soruları çözmeyi bıraktım herşey olacağına varır diyorum rakatlıyorum...diyet şu an askıda ama pazartesi iş başı ben yine disipline gireceğim hedef 2014 kaliteli yaşamlar diliyorum hepinize hepimize sevgiyle kalın başlangıç kilomdayım yine:)68,5 gülüşşş:)

Terazi dedi ki...

Bikini'ciğim; gülmek ve her şeye pozitif bakabilmek dediğin gibi sağlık kaynağı gerçekten de... Bunu hayata küsmüş ve gülmeyi unutmuş insanları tanıdıkça öğrendim ki pek de ayırdında değildim aslında, gülebilmenin bir meziyet olduğunun...

Latif Demirci'nin karikatürlerinin ve ayrıca Hürriyet'de bir dönem yayında olan dizisi "Evli ve Cepli"'nin hastasıydım. Geçenlerde bir karikatürünü ararken, bulduklarımdan bazılarını, "bayram tadı" olsun diye paylaşmak istedim :)

İçimizdeki gülme isteği ve yeteneğinin hiç kaybolmaması dileğiyle...

Terazi dedi ki...

Gülüş'cüm, iyi bayramlar sana da...

Elimizden geleni yapıp, sonrasını O'na havale etmek ve "hayırlısını dilemek" en güzeli canım.

Kaliteli yaşam dileğini de can-ı gönülden paylaşıyorum :)

Sevgilerimle...

Bikini Projesi dedi ki...

Bol bol gülücez sayende.. :-))))))))
Latif Demirci, şahane vallahi.. Beni ne de güzel anlatmıştı zamanında, 11 günlük tatil şeklimi.. :-))))
http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/08/bir-dondum-pir-dondum.html

Terazi dedi ki...

Ya ya, bilmez miyim; bayılmıştım buna :))))