3 Eylül 2013 Salı

Takvim güncellemesi...

Sabah uyanınca, ilk işim takvimi elime almak oldu. Niye odaklanamıyorum ben, neyi bekliyorum... diye düşündüm.

Baktım, hesapladım; telefonumdaki takvimde saydım günleri, sonra gözlerimi kapadım bir de öyle hesapladım, düşündüm... 

Salı sallandı, Çarşamba çarşafa mı dolandı?

Yok yok, Salı-Çarşamba değil ama beni hedefimden alıkoyan Perşembe ve Pazar imiş; kahvaltıda eşimle bu haftanın planını gözden geçirirken anladım. Ve bir kez daha teyit ettim ki; 2 Eylül ile başlangıçlar yapıldı, köprüler kuruldu, harika da oldu. Amma velâkin; 9 Eylül'de, yani İzmir'in Kurtuluş Günü, İzmir Marşı ile  olacak benim kesin dönüşüm. Bunu bir kez dile getireyim de, kendimi hırpalamayayım boşuna...

Çünkü bu hafta mesela Perşembe günü küçüğümü okuluna teslim edeceğiz ama daha öncesinde -daha evvel abileri için yaptığımız- rutin seremoniyi bir kez de Mete için yapacağız. Ailecek okulun yanındaki kır restoranında Mete için kutlama yemeği yiyeceğiz. Mete'cik o gece bizden ayrı ilk gecesini geçirecek okulunda ama ertesi günü Cuma ve çıkışta eve gelecek :)

Pazar günü akşamı da, bu sefer hepimiz için; "Yeni Eğitim Öğretim Yılı Hayırlı Uğurlu Olsun" yemeği yenecek; üzerine de tatlılar, yanında bardak bardak çayla :))) Sonra Mete yine yurduna götürülecek, bu sefer 5 gece yok! Allah sağlık versin, böyle ayrılıklar olsun.

Yani demem o ki; nasılsa bozacağım diye havaya giremiyorum ben... 

Fakaaaat;

Hele bir 9 Eylül gelsin, siz beni o gün görün :)))



Hiç yorum yok: