29 Eylül 2013 Pazar

Hedef 2014: 28. Gün

Günaydın :)) Çok güzel bir Pazar bekliyor olsun hepimizi...

Dünkü karamsarlığım biraz dağıldı. Gerçi bugün beni bekleyen;

  • dağ gibi (abarttım!) ütü, 
  • rutin mini temizlik, 
  • kiler olarak kullandığım mutfağın düzenlenmesi, 
  • çocukların elden çıkarmamız gereken küçülmüşlerine nihayi bir çözüm (paketlendi, bir köşede duruyor, evden çıkartamadım henüz), 
  • eşim ve bana ait; gardrop ve dolap temizliğinden çıkan verileceklerin paketlenmesi, 
  • küçük oğlumun yurt için hazırlanması,
  • vs...vs...vs...
var ama olsun!

Sağlığımız ve huzurumuz yerinde olsun da... Olduğu kadar yaparım. Kafamın tası atarsa da; acilleri halleder, sonra koltuğa yayılır, bacaklarımı uzatır ve film izlerim. 
Yaparım!


Ezgi'nin Detoks Listesi'nde 6. Gün 

Şimdi bugüne dair; 
  • detoks listesinde; kahvaltı, öğle ve akşam içilecek kefirin yanındaki meyve, ananas olacak (100 gr. imiş 1 porsiyon ananas miktarı, google söyledi). 
  • spor için, 60 dk. yürüyüş diyoruz; bakalım...
  • suyu bugün yarın 3 lt. olarak içeceğim ve tuz "hiç" olacak...

Kolay gelsin hepimize :)

Özellikle de misafiri olan veya misafirliğe gidenlere ...



6 yorum:

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
terazim 30+17. gün tartısı 82.0 kg. 5 kere falan çıktım tartıya hep bu rakam çıkınca bende büyük bi mutlulukla tamam dedim bugün kü kilom bu :))) yarın iş başı... Terazim bu zorlu yolda aranızda olmak çok güzel bidenem... Sana bütün işlerin için kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Bende güzel bir Pazar diliyorum Ipekcim!! Masallah sana, harika gidiyorsun!!! Ben gipta ile takip ediyorum!
Benimde bugün ev islerini bitirmem gerekiyor, bitmeyecegini bilsemde:) Üc yil aradan sonra Sali günü ise basliyorum..
Keske bende yapabilsem bu yaptigin detox programini..simdilik bol spor ve aksamlari neredeyse hic birsey yemeyerek yoluma devam ediyorum..kilo vermesemde almadigim icin mutluyum:) nedense listeye göre yapamiyorum ben, malzemem olmazsa aninda yoldan cikiyorum:/
bakalim bu hafta daha agirlikli bir sebze haftasi yapacagim kendime:)
sevgilerle
kolayliklar dilyorum!!
nil

SKINNY dedi ki...

Ananas benim en sevdigim meyve, sevmedigin yok mu diye sorarsan var tabiki, sevmesemde cocuklara iyi ornek olmak elma yerim.

Adsız dedi ki...

HÜLYA:
terazim yarım yamalakta olsa bu akşam spor yapıldı (elektirik kesildi öğretmenim gerçekten ) bende memnuniyetle bıraktım ;) bende keşke senin gibi sporu sabaha alsam. Yarın bi denecem. Hiç zorlamadan 10 dk. bile başlangıç için iyidir hadi hayırlısı. Başarırsam sana bildirim yaparım. İyi geceler canım...

Terazi dedi ki...

Sevgili Hülya ve Nil'e;

Çalışma hayatınızda önce huzur ve başarı dileklerimle, kolaylıklar diliyorum.

Çocuklar olunca yaklaşık 13 sene evdeydim, tâ ki en küçük oğlum da okula başlayana kadar... O zamana kadar, eşimin başının etini yedim, çalışmak istiyorum diye. Çalışma hayatına öyle hızlı bir tempoyla döndüm ki; yıllarca evde pas tuttuktan sonra, bu tempo da çok ağır geldi. Şimdi ne zaman emekli olacağım ben diye eşime takılıyorum ama insanın kendi işi olunca, emeklilik de hayal gibi :)

Her şeye, kadın için tüm zorluklarına rağmen; gidebilecek bir işimiz olduğu için şükretmemiz gerektiğine inanıyorum ve çalışan kadına da her zaman çok büyük saygı duyuyorum.

Terazi dedi ki...

Skinny, benim sevmediğim meyve var mı bilmiyorum. Ananası çok severek yiyiyorum ama dut ve incir benim favorilerim. İkisi de diyetisyenlerin yasaklı listesinde maalesef :(