3 Eylül 2013 Salı

Hedef 2014: 2. Gün

2. Gün sabah erken uyandım.

Kahvaltı 08.00'de; 1 yumurta eklenmiş klasik kahvaltı.

Arada 5 adet Eti Form mısırlı pirinç patlağı 

1 sade kahve, yanında henüz vazgeçemediğim bademli çikolatam...

Öğle ne yerim bilmiyorum. Evde sebze falan yok, bugün pazara gitmeyi düşünüyordum ama bakalım...

Akşama tavuk yapacağım. Yanında salata olabilir. Pazar olmazsa, markete gitmek şart.

Su içme alışkanlığımı öyle bir bırakmışım ki, hayret ediyorum kendime. 3- 4 lt. su içiyordum da bana mısın demiyordu vücudum. Halbuki dünü 3 bardak su ile kapattım :(

Evi biraz yaşanabilir hale getirince TV karşısındaki sportif faaliyetlerime başlayacağım. Şu an için bu pek mümkün değil çünkü etraf yerleşmeyi bekleyen çanta, valiz ve ıvır zıvırla dolu.

Birazdan çıkıp, küçüğün yatılı ihtiyaçlarını alacağız; pijama, çamaşır, terlik, eşofman takımı, vs... Yanıma adım sayarımı alayım da, bir bakmışım 10.000 yapmışım gün bitene kadar; belki biraz havaya girerim.




5 yorum:

... dedi ki...

Gununuz aydin olsun...

Insallah islerinizi hemencecik halldersiniz, havaya misler gibi girersiniz, bizi de peisnizden surukleeeer gidersiniz:)
Sonra bi bakmisiz, ben yine 59, siz yine 77.7...
Insallah!

Terazi dedi ki...

Ne güzel rakamdın sen 77.7!

Ah, ah; kıymetini bilemedim.

Bu sefer bulunca bırakmayalım olur mu?

Adsız dedi ki...

Ikinci gün bildirimi: bugünkü menüm "vintage duygular" daki diyet listesinden .
karabugday (Buchweizen,Gretchka) gününü sectim.
Sabah ,öglen ,aksam ayni sey yeniyor.aralarda salatalik ve yesilcay.detaylari bu blogtan okuyabilirsiniz.

Kacamak : aksama bizimkilere yaptigim domates soslu köfte ,patetesten 3 parmak köfte yendi :)
Köfteye galeta yerine yulaf kepegi koymustum.Kimse fark etmedi.

Taze nane kalmadigi icin sasy su yapamadim.karbonatli suya devam.
Spor öncesi 2 kere duble Espresso icildi tabii sekersiz!
1 saat disarda bisiklet sürüldü hafif yagmur ciseliyordu.
60 dk. Cross trainer ile calisildi,niyet 15 dk.idi kendimi müzige kaptirinca 665 kalori yakilmis.
Üstüne 3 .gün sayisi 60 squat yapildi.Yarin 1 günlük dinlenme arasi.( zencefit ' ten 1 aylik plana bakiniz lütfen)
Aksam yani birazdan Leslie ile 3 mile yürünüp üstüne bel inceltme hareketleri.
Yarin adreslerini yazicam .belki yapmak ,görmek istiyen olur.

Yani bu kadar faliyete Ekime kadar birkac kilo gitmesi lazim ,el insaf dimi? Insallah!
Sevgilerle Sule

Adsız dedi ki...

Blogu olan arkadaslarda günlük menülerini yazsa ne güzel olur.kim ne yemis,ne zaman yemis fikir olmasi acisindan.

Terazi dedi ki...

Şule harika gidiyorsun, tebrik ederim.

Bu paylaştığın siteler için ayrıca teşekkür ederim. Yeni yeni şeyler öğreniyorum ve mutlu oluyorum. Şeyda Çoşkun'un listelerine geç kalmışız gerçi... Sende kayıtlı var mı haftalık liste?

Benim uyguladığım bir 90 Gün Diyeti vardı; 1 gün protein, 1 gün nişasta, 1 gün karbonhidrat ve 1 gün de meyve ve meyve suyu günüydü. Ayda 1 gün sadece su ve bitki çayı içiliyordu galiba...

Ah ne diyetler, ne listeler geldi geçti :))

9 Eylül, Pazartesi için arayıştayım. 1 hafta detoks yapıp, sonrasında normoprotein yapacağım galiba. Bu arada, benden normoprotein hakkında bilgi istemiştin. Unutmadım da fırsat olmadı; en kısa zamanda tekrarlarım canım bilgileri...