2 Eylül 2013 Pazartesi

Başladık mı şimdi?

O kadar işim var ki; evde, evin dışında... Nereden nasıl başlasam diye kara kara düşünürken, hepsini boş verdim ve oturdum blog yazıyorum! İşte bir terazi dengesizliği size...

Dün sabah 11 gibi çıktık Bodrum'dan. İzmir'de uzun bir mola verdik. Susurluk'a 20 km. kala oluşan ve yol yapım çalışmalarının da etkili olduğu sıkışıklık ara ara açılsa da, tüm yol boyunca sürdü. Sabaha karşı 4'de evdeydik! 15 saat!

O saatten sonra yatıp da gördüğüm rüyalara 2 Eylül tartılma günü damgasını vurmuş ki rüyamda; tartılmadan kahvaltı yapıyorum ve sonra da "Aaa, ben tartılmayı unuttum, n'olcak şimdi???" diye hayıflanıyorum :)

Saat 11 gibi kalktığımda ilk işim tartılmak oldu ve son zamanlarda ipin ucunun kaçması tabirinin hafif kalacağı bir vurdumduymazlıkla yediğim ve pantalonlarım bana, ben pantalonlarıma isyan halinde olduğumuzdan 90-95 aralığındaki bir beklentiyle çıktım tartıya. 89'sun dedi tartı! Mutlu oldum. Bu aslında bana bir lütuf, yüzümü güldürmek için bir hediye oldu. 20 küsur gündür adı tatil olan, aslında sabrımın sınandığı bir imtihan dönemi olarak yaşadığım stres dolu günlerin mükafatı.

Normalde benim ah-vah' lanmam lazım; nerdeyse 10 kilo alıp da şükür ediyor olmam biraz tuhaf ama sanırım şu aralar takacağım en son şey kilom! Ve verebileceğimi daha önceki deneyimlerimden de bildiğim için, boşveeeeer! diyorum.

Geçer, geçer; daha öncekiler gibi
Bu da geçer, neler neler geçmedi ki...

diyor Sezen, ben de O'na katılıyorum.

* * *

Neyse, gelelim bu anlamlı güne :))

Sevgili arkadaşlar, hemen sağ tarafta "Hadi yeniden diyenler..." başlığının altında katılan arkadaşların blogları listelenmiş durumda. Siz de katılımcılara derli toplu ulaşmak isterseniz, kendi bloglarınıza "Blog Listesi" gadgetini ekleyerek listenizi oluşturabilirsiniz.

Ayrıca blogu olmayıp, yorumlarıyla bize katılacak olan; Sevgili Şule, Sibel ve Nagişim'in isimleri de yine sağ tarafta blog listesinin hemen altında yer aldı.

Ben bu blogda mümkün olduğunca günlük yazı girmeye çalışacağım ki; blogu olmayıp, gününü bizimle paylaşmak isteyenler arkadaşlarımız, yorum kısmına deneyimlerini yazabilsin. Blogu olanların yazılarını zaten kendi adreslerinden okuyabileceğiz.

Hepimize kolay gelmesini diliyorum. 

Hedef; 2014'e sağlıklı, fit vücutlarımız ve gülen yüzlerimizle girebilmek

2014'e girerken; zor oldu ama iyi ki sabrettik diyebilmek dileğiyle...

Sevgiler hepinize...


1 yorum:

Anadiyo dedi ki...

virabismillah hadi inşallah :)