10 Haziran 2013 Pazartesi

Nerede kalmıştım? Unuttum!

Son 10 gündür neredeyim, yerde mi gökte miyim; karıştı! Değil Dukan, düzgün beslenmenin bile adı yoktu.

Bugünün yine bir Pazartesi olması sebebiyle;

  • Nerede kaldığımı hatırlamaya efor harcamaktansa, baştan başlamaya odaklanmayı,
  • Başkalarının başarı hikâyelerini okumaya zaman ayırmaktansa, kendi başarı hikâyemle motive olmayı,
  • "Acaba olur mu ki bu sistem, sonuç alırmıyım ki?" sarmalında debelenmektense, daha evvel çok iyi bir şekilde deneyimlediğim ve sonuç aldığım sisteme kendimi teslim etmeyi
istiyorum.

Çünkü; çok iyi becerdiğim bir şeyi yaptım ben yine... Yumurta kapıya dayandı ve ben sıkıştım! Nasılsa zaman var diye bir türlü disipline olamadım, son kalan kiloların gitmesi ve vücudu toparlama çalışmalarımı askıya aldıkça aldım ve işte şimdi zaman geldi! 14-17 Haziran küçük oğlumun ilköğretim, 25-27 Haziran büyük oğlumun lise mezuniyeti var ve ben -maalesef- bugün hâlâ yeniden başlamaktan bahsediyorum. 


Peki ne yapıyorum;
  • Zaman kaybetmemek için, bu bir hafta vücudumun güzel tepki verdiği "normo-protein" ile devam ediyorum.
  • 14 Haziran kep töreni için en azından şişliklerimin gideceğini ve 17 Haziran'daki yemekte de hafiflemiş hissedeceğimi düşünüyorum.
  • Lise kep törenine kadarsa iyice toparlamak tek isteğim... Bunun için ne yapıp edecek, mutlaka ve mutlaka yürüyüşle başlayacak bir spor programı yapacağım kendime..


Her gün yazmak mümkün olur mu bilmiyorum ama yazmak bana iyi geliyor. Çabalayacağım.

not1: Dukan için kafamı toparlayınca, kendi çıkarımlarımı yazacağım. 
not2: Sabah tartılmayı unuttum... yarın sabah tartıyla bir buluşalım bakalım...



6 yorum:

Mucize dedi ki...

Selam Terazi, ziyaretin tesekkurler. Iadei ziyarete geldim :). Ne durumdasin? Normo -proteine basladinmi?ins hersey yolundadir. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Ipek,
Nerelerdesin?
Nerde kaldigini hatirlatmak istedim:)Sule

Terazi dedi ki...

Sevgili Şule, teşekkür ederim hem kendini hem beni bana hatırlattığın için:))

Sanırım veya ben öyle hatırlıyorum, hayatımın en hareketli dönemlerinden birini yaşadım şu son 2 aydır... Okul etkinliklerimizin yoğunluğu bu sene çok daha fazlaydı. Arkasından okul sene sonu çalışmaları bir yandan, çocuklarımın kep ve baloları diğer yandan, 2013'ün bereketiyle peş peşe dünya evine giren öğretmenlerimizin kına, nikah ve düğünleri de öbür yandan; inanılmaz koşturmalı ama bir o kadar da keyifli süreci tamamladık.

Bugün bir iş için ailemle Bulgaristan'a geldik. Sanırım Ramazan'larda beraber biraz daha yavaşlamış olarak devam edeceğim.

Ha, işin beslenme boyutuna gelirsek; 1 hafta normo-protein yaptım, istediğim hafifliğe ve rahatlığa ulaştım, sonrasında çok da dikkat etmeden ama keyifle devam ediyorum. Ramazan sonrası planladığımız tatil bitminde "disiplin" yine hayatımda olacak, beslenme anlamında...

Sevgilerimi gönderiyorum sana, güzel bir yaz geçirmen dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Bende Sana ve ailene Güzel ve Mutlu tatiller dilerim.
Ilerki günlerde normo-protein hakkinda Bilgi verirsen sevinirim.
Sule

Terazi dedi ki...

Sevgili Mucize,

Yorumlara telefondan ulaşıp cevap yazdığım için o dönem, senin yorumunu atlamışım, kusura bakma.

Her şey yolunda, evde dinleniyorum bu aralar.

Bugün seni okudum, tebrik ediyorum. Harika gidiyorsun. Bayram sonrası benim de kaldığım yerden tekrar başlamam gerekmekte...

Sevgilerimle.

Terazi dedi ki...

Şule'cim, çok detaylı olmasa da normo-protein hakkında bilgiler vermiştim ara ara... İlk fırsatta daha derli toplu bir yazı yazarım.

Sevgilerimle